You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خبری از داداشت نمیگیری؟؟؟؟؟؟
-
سلامتی داداش . فعلا داریم خونه را تعمیر اساسی میکنیم منم بالاسر بنا ها باید باشک خراب کاری نکنن .
-
-
سلام داداش شهاب خوبی تو ؟؟؟؟
چه خبرا ؟؟؟؟
-
-
خوبی؟؟؟؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟؟؟
کلاس تعلیم رانندگی چی شد ؟؟؟
-
-
-
-
گفتی عوضش کن منم عوضش کردم قشنگه ؟؟؟؟؟؟؟
-
مرسی عالی و بامزه بود . :biggrin:
-
آجی تولدت مبارک . انشا ا..... در همه ی عرصه های زندگیت موفق باشی و همیشه شاد باشی . :gol::gol:
-
در پناه حق باشی . فعلا . به داداش شهاب هم سلام برسون .
-
من باید برم . موفق باشید . فعلا .
-
من برم کاری نداری آجی ؟؟؟؟؟
-
سلام . منم خوشبختم . من مهردادم .
-
همشون بهش میخوره . :biggrin:
مرسی .
-
:D شاید . خوب دیگه چه خبر ؟؟؟؟ از شهاب چه خبر ؟؟؟؟
-
-
منم خوشحال شدم از هم صحبتی با شما .
موفق باشید . در پناه یکتای بی همتا .