نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    یک ساعته دارم عذرخواهی میکنم بخدا:(

    یک ساعته دارم عذرخواهی میکنم بخدا:(
  2. یکی از بچه ها

    بازم معذرت میخوام زهرا جان. شبتون دنج و مهتابی:)

    بازم معذرت میخوام زهرا جان. شبتون دنج و مهتابی:)
  3. یکی از بچه ها

    هیچی دیروز داشتم باهاش شوخی میکردم ناراحت شد:(

    هیچی دیروز داشتم باهاش شوخی میکردم ناراحت شد:(
  4. یکی از بچه ها

    من خوبم ممنون.ببخشین دیر جواب دادم آخه داشتم از دوستم که دیروز ناراحتش کردم عذرخواهی میکردم.بازم...

    من خوبم ممنون.ببخشین دیر جواب دادم آخه داشتم از دوستم که دیروز ناراحتش کردم عذرخواهی میکردم.بازم شرمنده زهرا جان:)
  5. یکی از بچه ها

    سلام خوبی زهرا خانوم:)

    سلام خوبی زهرا خانوم:)
  6. یکی از بچه ها

    آفرین خیلی باهوشی:biggrin:

    آفرین خیلی باهوشی:biggrin:
  7. یکی از بچه ها

    رضا بیا کمک. میترسم بزنه منو له کنه:confused:

    رضا بیا کمک. میترسم بزنه منو له کنه:confused:
  8. یکی از بچه ها

    فسقلی حالا چرا ناراحت میشی:D

    فسقلی حالا چرا ناراحت میشی:D
  9. یکی از بچه ها

    عجب تو زاهدانو نمیدونی کوجاس.:razz: مرکز استان سیستان و بلوچستان.نکنه اینم نمیدونی کجاس:biggrin:

    عجب تو زاهدانو نمیدونی کوجاس.:razz: مرکز استان سیستان و بلوچستان.نکنه اینم نمیدونی کجاس:biggrin:
  10. یکی از بچه ها

    شوخی خرکی کجا بود فقط ی خورده اذیتش کردم همین بوخودا:D من که جراتشو ندارم.دست خودتو میبوسه:w45:

    شوخی خرکی کجا بود فقط ی خورده اذیتش کردم همین بوخودا:D من که جراتشو ندارم.دست خودتو میبوسه:w45:
  11. یکی از بچه ها

    آخه فسقلی من تو کجا خشنی:redface:

    آخه فسقلی من تو کجا خشنی:redface:
  12. یکی از بچه ها

    آره دوستان باشگاه:(

    آره دوستان باشگاه:(
  13. یکی از بچه ها

    بله جنوبیم زاهدان محدثه خانوم.:)

    بله جنوبیم زاهدان محدثه خانوم.:)
  14. یکی از بچه ها

    آره خیلی خشنی.اصلا تو چرا اینقد خشنی:biggrin:

    آره خیلی خشنی.اصلا تو چرا اینقد خشنی:biggrin:
  15. یکی از بچه ها

    من باهش داشتم شوخی میکردم.ولی ناراحت شد:confused: من باید برم از دلش دربیارم نه اون.اون طفلی که...

    من باهش داشتم شوخی میکردم.ولی ناراحت شد:confused: من باید برم از دلش دربیارم نه اون.اون طفلی که کاری نکرده:(
  16. یکی از بچه ها

    با یکی از دوستان بحثم شده.اونم قهر کرده:(

    با یکی از دوستان بحثم شده.اونم قهر کرده:(
  17. یکی از بچه ها

    من مبین نت دارم بد نیست;)

    من مبین نت دارم بد نیست;)
  18. یکی از بچه ها

    خوبی دادا.همش تقصیر این دختره لوسه دیگه.فک کنم باهام قهر کرده:D

    خوبی دادا.همش تقصیر این دختره لوسه دیگه.فک کنم باهام قهر کرده:D
  19. یکی از بچه ها

    نه باوووووووو.نت من همیشه خوب نیست بعضی وقتا واقعا سرعتش میاد پایین نمیدونم چه مرگشه:D

    نه باوووووووو.نت من همیشه خوب نیست بعضی وقتا واقعا سرعتش میاد پایین نمیدونم چه مرگشه:D
  20. یکی از بچه ها

    دل من بد گاز میگیره ها:biggrin:

    دل من بد گاز میگیره ها:biggrin:
بالا