You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
یک ساعته دارم عذرخواهی میکنم بخدا:(
-
بازم معذرت میخوام زهرا جان.
شبتون دنج و مهتابی:)
-
هیچی دیروز داشتم باهاش شوخی میکردم ناراحت شد:(
-
من خوبم ممنون.ببخشین دیر جواب دادم آخه داشتم از دوستم که دیروز ناراحتش کردم عذرخواهی میکردم.بازم شرمنده زهرا جان:)
-
-
آفرین خیلی باهوشی:biggrin:
-
رضا بیا کمک.
میترسم بزنه منو له کنه:confused:
-
فسقلی حالا چرا ناراحت میشی:D
-
عجب تو زاهدانو نمیدونی کوجاس.:razz:
مرکز استان سیستان و بلوچستان.نکنه اینم نمیدونی کجاس:biggrin:
-
شوخی خرکی کجا بود فقط ی خورده اذیتش کردم همین بوخودا:D
من که جراتشو ندارم.دست خودتو میبوسه:w45:
-
آخه فسقلی من تو کجا خشنی:redface:
-
-
بله جنوبیم زاهدان محدثه خانوم.:)
-
آره خیلی خشنی.اصلا تو چرا اینقد خشنی:biggrin:
-
من باهش داشتم شوخی میکردم.ولی ناراحت شد:confused:
من باید برم از دلش دربیارم نه اون.اون طفلی که کاری نکرده:(
-
با یکی از دوستان بحثم شده.اونم قهر کرده:(
-
من مبین نت دارم بد نیست;)
-
خوبی دادا.همش تقصیر این دختره لوسه دیگه.فک کنم باهام قهر کرده:D
-
نه باوووووووو.نت من همیشه خوب نیست بعضی وقتا واقعا سرعتش میاد پایین نمیدونم چه مرگشه:D
-
دل من بد گاز میگیره ها:biggrin: