You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
چی اصن قرار نبود من بیام.ولی خو دلم واستون تنگ شده بود.اومدم یه سری بهتون بزنم
-
سلام عموییو مرسی از متن زیبات دختر:)
-
ناراحتی برم.یه نیم ساعت اومدم بهتون سر بزنم و دوباره برم نقطه بشم:razz:
-
دالی چرا آمپر چسبوندی:(
خو دنبال زندگیم بودم خو;)
-
سلام زهرا جان.ممنون که بهم سر زدین:)
من خوبم شما حالتون خوبه:smile:
-
من اینجام تو کوجایییییییی؟:D
-
من اینجام تو کجاییییییییی؟:D
-
سلام دالی من اومدم خوبی:)
-
سلام صفورا خانوم.حالا من اومدم تو نیستی:D
-
-
برو فسقلی تو که هنو اینجایی که:razz:
-
شبت دنج و مهتابی دوست من:gol::)
-
شما که هر مدل اذیت کردن بلد بودین روی ما پیاده کردین.مگه مدل دیگه ایم مونده که امتحانش کنین:D
-
منم مثه خودت بدجنس شدم تو اذیت میکنی منم اذیت میکنم تو رو:D
-
-
اونکه بعله.کی به شما میرسه:D
-
آره اخلاقت خیلی خوبه فقط من سکته میکنم آخرش:D
-
عجب اخلاقایی تو داری محدثه.آخرش منو به کشتن میدی با این اخلاقات:D
آفرین الان میگی:biggrin:
-
خو بگو نتم مشکل داره نه اینکه منو اذیت کنی:w09::w06:
-
باز که اذیت کردنات شروع شد محدثه:w05: