نتایح جستجو

  1. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  2. ملیسا

    آرامش جان من صورتجلسه را گذاشتم . اگر وقت کردی بخون عزیز واگر مشکلی داشت بگو لطفا تا اصلاح کنم .

    آرامش جان من صورتجلسه را گذاشتم . اگر وقت کردی بخون عزیز واگر مشکلی داشت بگو لطفا تا اصلاح کنم .
  3. ملیسا

    نه عزیزم شما بد نیستید ولی من عضو این سایتی که شما فرمودید نیستم

    نه عزیزم شما بد نیستید ولی من عضو این سایتی که شما فرمودید نیستم
  4. ملیسا

    آرامش جان من میرم که صورتجلسه را بنویسم . شما تا چه ساعتی هستید ؟

    آرامش جان من میرم که صورتجلسه را بنویسم . شما تا چه ساعتی هستید ؟
  5. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  6. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  7. ملیسا

    بله عزیزم کارهام را انجام دادم و امروز هم ترافیک کاری زیادی داشتم . اومدم یک کم توی سایت و گفتم...

    بله عزیزم کارهام را انجام دادم و امروز هم ترافیک کاری زیادی داشتم . اومدم یک کم توی سایت و گفتم یک سری بزنم و بعد برم بشینم صورتجلسه را کامل کنم و فردا به امید خدا توی سایت بگذارم .:gol:
  8. ملیسا

    خوبی خانومی ؟ :gol: :d :w10:

    خوبی خانومی ؟ :gol: :d :w10:
  9. ملیسا

    خوبی خانومی ؟

    خوبی خانومی ؟
  10. ملیسا

    >>>رمان نغمه<<<

    :gol:مرسی عزیزم . خیلی رمان زیبایی بود .:gol:
  11. ملیسا

    بله من 5 شنبه ها هم تا ساعت 13 سرکار هستم .

    بله من 5 شنبه ها هم تا ساعت 13 سرکار هستم .
  12. ملیسا

    دیگه بخند و خوشحال باش پسرگلم .

    دیگه بخند و خوشحال باش پسرگلم .
  13. ملیسا

    این هم گل برای شما . [IMG]

    این هم گل برای شما . [IMG]
  14. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  15. ملیسا

    البته ماموریت خیلی وحشتناکه .:confused:

    البته ماموریت خیلی وحشتناکه .:confused:
  16. ملیسا

    ok خوش بگذره :gol:

    ok خوش بگذره :gol:
  17. ملیسا

    دوست عزیز به امید خدا براتون صورتجلسه را تا فردا توی سایت میگذارم . ببخشید امروز یک کم ترافیک...

    دوست عزیز به امید خدا براتون صورتجلسه را تا فردا توی سایت میگذارم . ببخشید امروز یک کم ترافیک کاری ام زیاد بود . قبل از گذاشتن در تاپیک جدید حتما برای شما هم میفرستم تا بخونید اگر خوب بود که بگذارم .
  18. ملیسا

    مرسی:gol:

    مرسی:gol:
  19. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  20. ملیسا

    من سعادت نداشتم

    من سعادت نداشتم
بالا