بله عزیزم کارهام را انجام دادم و امروز هم ترافیک کاری زیادی داشتم .
اومدم یک کم توی سایت و گفتم یک سری بزنم و بعد برم بشینم صورتجلسه را کامل کنم و فردا به امید خدا توی سایت بگذارم .:gol:
دوست عزیز به امید خدا براتون صورتجلسه را تا فردا توی سایت میگذارم .
ببخشید امروز یک کم ترافیک کاری ام زیاد بود .
قبل از گذاشتن در تاپیک جدید حتما برای شما هم میفرستم تا بخونید اگر خوب بود که بگذارم .