You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
تو چرا یه ساعت قبل بودی الان نیستی؟ هان؟
-
سه تاس :دی
کجاش نامردیه؟خو من که بهت گفتم پاشو بیا اینجا، خودت نیومدی
هنوزم دیر نشده خیلی، بیا
-
آره عسیسم بهتر شد!
واقعا؟ حاصل شد؟ خب خداروشکر :دی
شبت خوش
بوس بوس
-
-
من دوس دارم اینجوری بخندم [IMG]
-
میگم چرا این بچه اینجوریه ها! [IMG]
-
تکرای شد خنده هامون یهنی؟
چجوری دوست داری بخندیم بهت؟
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] :biggrin: :w15: [IMG] [IMG]
-
خیلی خوشت میاد ازش بیا ببرش
کثیفه داداشت، هرکارش میکنم تمیز نمیشه
بیا دیگه خودت نگهش دار
[IMG]
-
اوهوم
کاملا مشخصه مریم جون [IMG]
-
واسه چی حالمون گرفته شه؟
برو بخواب
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]