نتایح جستجو

  1. kachal63

    خو تفریح جور میشه کم کم چرا؟ خو یه کتاب دیگه بگو خودت بخونم اول

    خو تفریح جور میشه کم کم چرا؟ خو یه کتاب دیگه بگو خودت بخونم اول
  2. kachal63

    سلام :دی آره فکر کنم! میشناسم دیگه؟

    سلام :دی آره فکر کنم! میشناسم دیگه؟
  3. kachal63

    نه بابا، تو خوابم فکر نکنم آخرش خوب باشه واست رزا نیومد کمک مریم، بعدش باهم از وسط نصفت کنن؟!

    نه بابا، تو خوابم فکر نکنم آخرش خوب باشه واست رزا نیومد کمک مریم، بعدش باهم از وسط نصفت کنن؟!
  4. kachal63

    تابستون استراحته باوشه کارنامه نشونت میدم دیگه من غیر درسی بعضی وقتا میخونم اگه چیزی باشه...

    تابستون استراحته باوشه کارنامه نشونت میدم دیگه من غیر درسی بعضی وقتا میخونم اگه چیزی باشه! ااااااااا اصلا بیگانه آلبر کامو رو دانلود کردم، یادم رفته بخونمش!!!!!!! کتاب پیدا شد :دی اونم نه دیگه نداره، همینم معلوم نیست از کی بوده اونجا
  5. kachal63

    هان! هه هه خواب دیدی؟

    هان! هه هه خواب دیدی؟
  6. kachal63

    کتاب زیاد هست تو خونه! داستان نیست اونم خونه خودمون نیست، خونه دوستم دیدم [IMG] باوشه، میخونم

    کتاب زیاد هست تو خونه! داستان نیست اونم خونه خودمون نیست، خونه دوستم دیدم [IMG] باوشه، میخونم
  7. kachal63

    کتاب؟ چی بخونم؟ از کجا بیارم؟ قمارباز خوبه؟ بخونمش؟ هست!

    کتاب؟ چی بخونم؟ از کجا بیارم؟ قمارباز خوبه؟ بخونمش؟ هست!
  8. kachal63

    کچل بانو، کچل گیسو، کچل چشم دیگه چه صیغه ایه؟ هان؟ خوبم ممنون مریمم به وقتش میاد ایشالا :دی

    کچل بانو، کچل گیسو، کچل چشم دیگه چه صیغه ایه؟ هان؟ خوبم ممنون مریمم به وقتش میاد ایشالا :دی
  9. kachal63

    چیه خو؟ بی کارم دیگه [IMG] همش تو خونه میشینم، فقط عصرا بعضی وقتا یه ذره میرم یجا کارم نمیکنم...

    چیه خو؟ بی کارم دیگه [IMG] همش تو خونه میشینم، فقط عصرا بعضی وقتا یه ذره میرم یجا کارم نمیکنم هیچی!
  10. kachal63

    سلام [IMG] [IMG] [IMG] خوبی؟

    سلام [IMG] [IMG] [IMG] خوبی؟
  11. kachal63

    اوهوم خوبم هیچکار، بی کارم......

    اوهوم خوبم هیچکار، بی کارم......
  12. kachal63

    سلام خوبی؟ ممنون، شب تو هم بخیر .......

    سلام خوبی؟ ممنون، شب تو هم بخیر .......
  13. kachal63

    شبت بخیر زوینا جان [IMG]

    شبت بخیر زوینا جان [IMG]
  14. kachal63

    تشکر زمستونی؟!!!

    تشکر زمستونی؟!!!
  15. kachal63

    بازم ممنون! کیکم دارید؟

    بازم ممنون! کیکم دارید؟
  16. kachal63

    ممنون :دی

    ممنون :دی
  17. kachal63

    ! جشن نیمه شعبان آره، کاش زودتر درست بشه

    ! جشن نیمه شعبان آره، کاش زودتر درست بشه
  18. kachal63

    منم مثل همیشه، خبر جدیدی نیست تازه از جشن اومدم نمیدونم! دیشبم همینطور بود. کلا یجوری شده باشگاه

    منم مثل همیشه، خبر جدیدی نیست تازه از جشن اومدم نمیدونم! دیشبم همینطور بود. کلا یجوری شده باشگاه
  19. kachal63

    خوبم زوینا ممنون:smile: تو چطوری؟ چه خبر؟

    خوبم زوینا ممنون:smile: تو چطوری؟ چه خبر؟
  20. kachal63

    سلام همینجام!

    سلام همینجام!
بالا