You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خو من اول گذاشته بودم
بعدشم این بچه پیش من امانته، رزا نمیاد بچشو ببره به من چه؟!!!
-
چی گفتی عطار؟!!!
من پیسمل رزا؟!!!!!!!!!!!
مریم حالش خوب نیست بچه امشب، فعلا کاریش نداشته باشیم
بهش بخندیم فقط، خو؟
-
اسپم چیه؟ چی میگی تو؟
خو حوصلم سر رفته مریم گفت بریم عطارو دوشقه کنیم
دو شقه شو تا برم لالا
-
هوم؟ با هرچی بیشتر درد میاد دیگه
اصلا میخوای بدیمش این گرگه؟
[IMG]
-
سلام عطار
خوبم عطار
تو خوبی؟
حرفی نداری پس؟ دوشقت کنیم بریم؟
-
مریم جون چرا نمیگی اومدی منم بیام خو؟
-
-
هر جور راحتی!
من تو این کارا تجربه ندارم
-
این شیطونیه یا ......؟!!!
ولی موافخم
بریم
-
-
-
-
-
-
خوبم ممنون
هیچی، حوصلم سررفته، هیشکی نیست!
-
-
-
نخیر!! آبنباته
من میدونم، تو کوچولو بودی یادت نیست
-
-
این که آبنبات بود!!!
من بستنی میخوام