نظری که دارم یک نظر کاملن شخصیه ولی اعتقاد عمیقی بهش دارم.من فکر میکنم خدا دوست داره ما بنده هاشو توی زیباترین حالت ممکن سر نماز و در اصل وقت ملاقات ببینه.که این زیباترین حالت ممکن واسه ی خانوما اونجوری نیست که اغلب ما فکر میکنیم بلکه وقتی با حجاب کامل مقابلش حاضر میشیم و بهش نشون میدیم که ما...