آخی...اینجوری فکر نکن...خدا با تمام مخلوقاتش با ما حرفا میزنه...با نم نم بارون...با درختای سرسبز...
تو اول یه قدم بردار...دلتو صاف کن...نمیدونم چقد تو روز با خدا حرف میزنی...یکمی که پیش بری...وقتی داری اشک میریزی تو گفت و گوت با خدا...دلت انقد سبک میشه...یه حس خاص که با حرفای هیچ کسی به اون حس...