نتایح جستجو

  1. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    خوش اومدی :gol:
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    :cry::cry::cry: منو بگو که کلا درسو گذاشتم کنار . واسه من دعا کن . خیلی افسرده شدم . شب بخیر.
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آره . از تو صندوق ماشین هیتلر در اوردم . رضا رو ولش کن . بیا خودمون میدزدیم اینجا رو واسه خودمون میشه .
  4. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ایول . بچه ها بیاید چن تا جوراب زنونه اوردم بکشین سرتون . البته ببخشید یکم بو میده . واسه جنگ جهانیه . پای زن هیتلر بوده . تالارو که بلند کردین اسمشو عوض کنین بذارین تالاره پر افتخاره سرامیک .;)
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    شب بخیر آقا مهدی . نذاشتم بکشنت . یک یک به نفع من .
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    فعلا باد طرف تالار آزاده . :biggrin: رفتم اونجا .
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    فعلا که این جا در حال حاضر همه سرامیستن سرامیست ها هم نیازی به خریدن ندارن . همشون طرف شمان . فرهنگ جون بشماااااااااااااااار
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نه ولش کن . بیا اذیتشون کنیم . زجر کشی بهتره ها .:biggrin: مریم جون گیر دادیا میخوای یه قتل بندازی گردنمون . اونم چی برادر کشی .
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    از جسارت گذشته . بچه ها بهم می گن روم زیاده :biggrin::biggrin:
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    مریم آقا مهدی رو ولش بیا فرهنگو بکشیم . حال میده ها .
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اینو گفتی که نکشیمت . نترس نمیذارم کسی بکشتت من بی داداش بشم
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام . من ؟ من ؟ من دختره بدیم :razz:
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من نمیدونم چرا از دیشب تا حالا تشکر ندارم . تشکر هام پریده . نمیدونی علتشو؟
  14. zeinab68

    معرفی اعضای تالار.....

    خوش اومدی کدوم یونی کارشناسیتو خوندی ؟ منم سرامیستم.
بالا