You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
نه بازم نمیبینم :(
:razz:
-
-
-
منم همینطور مهسا جونم
افتضاحم مهسا
-
-
تولدت مبارک زهرا جون :gol:
ایشالا همیشه شاد باشی
-
-
-
همه جوره می خوامت نازنینم :heart:
-
سلام پارمیسم
چرا آخه؟؟؟
ناراحت میشن دوستات این کارو نکن
اگه نمیتونی بیای کمتر بیا....
-
دلم خل شده!
بارون می خواد....
-
آره خب.... میشه کمرنگ کرد....
مطمئنا نمیشه فراموش کرد. فقط باید کاری کنی که عذاب نکشی.
شب بخیر...
-
-
نرگس جون تولدت مبارک خانوم گل :gol:
-
دلم هواتو کــــرده...... بارون
-
سلام
باید بگردم پیدا کنم. خودت از تو لیست دوستام نگاه کن لطفا
-
به سلامتی....
ببخشید داداش من میرم، شاید بیام دوباره ولی اگه نیومدم فعلا :gol:
-
نه بابا این چه حرفیه؟!
من که کم میام
ایشالا خوش میگذرونی حسابی
-
میگذرونیم.... سلامتی
شما چه خبر؟ خوش میگذره تعطیلات؟!