You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
کمک خواستی رو من حساب کن آبجی :cool:
-
علـــــــــی..... بستنیا نیستــــــن :mad:
-
[IMG]
این کوکای سارا جونم....
-
آخ جــــــــــــــــون بستنییییییییییییییییییییییی
من عاشق بستنیم :دییییی
هووووووراااااااااااااااااااااا :D
-
سلام داداش گلم
ببخشید تاپیک نمیام دیگه امشب
ممنون شما خوبی؟
-
ویسکی می خوای یا کوکا سارا جون؟
-
-
-
-
کمربندش دست منه.... میترسه بیاد کچل زشتــــ :دی
-
من چایی نمی خورم :razz:
نصف شب چای میدی به خورد ملت؟!!!
-
وااااالا!!!! :D
حالا تو خونتو کثیف نکن!!
-
ممنون داداش که دعوتمون کردی
اعلام برنامه کنین ببینیم چه خبره اینجا!!
رسمی باشیم یا مجلسی یا اسپورت؟!!
-
بچه ها برین بهنامو بیارین واسه پذیرایی خوبه :دی
-
مرسی مرسی....
معمولا صاحب پروف پذیرایی مینمایه!!! چقد جلف :razz:
-
-
به به سارا خانـــوم...
بچه ها پذیرایی هم می کنن اینجا آیا؟!!
-
مرسی واسه درخواست....
فک می کردم هستی تو لیستم!!! :surprised:
-
-
سلاااااااااااااااام.....
کسی خونه نیــــــس؟؟؟؟