آره.... جدی گفتم....
گریه مردا خیلی تاثیرگذاره برام
چون تا یه غم یا خاطره نداشته باشن گریه نمی کنن
ولی خانوما راحت گریه میکنن
من خودم حتی وقتی دلم میگیره اشکام میریزه
حالا ممکنه یاد چیزی بیفتم یا ناراحت باشم، ولی دلیل اشکام آروم شدن دلمه
:razz:
داداش بهزادم که تنیه
پرنیان که دخی باباس (نگی به کسی شاید یه روز بکشمش :دی)
بابا احسان گفت منو بیشتر تر دوس داره ولی دیگه باید بکشمش که خیالم راحت باشه
دیگه....
دیگه یادم نیس... تو کسی و نمیشناسی؟؟