نه متین جون
ایکاش خام خوار بود . این بابا بزرگ ما ابپزخواره و بخارپز خواره . تجسم کن همش لوبیا و هویج و نخود بخارپز
سالاد بدون سس مایونز
متین تازه در جوار من شورش کردنو یاد گرفته و میگه بهتره سبزیحاتو کمی هم تفت داد
سلام امیر جان صبح بخیر
یک دنیا سپاس بخاطر این تابلو زیبا و چشم نواز
خیلی حس رمانتیکی داره
راستی دکتر جراحم با عمل مخالفت کرد . گفت به هیچ عنوان حق نداری تحریکش کنید مگر مساله حیاتی باشه
حالا منتظر بقیه ازمایشها هستن
بهنام جان دیشب نتم پوکید برات غذا دستپخت خودمو اورده بودم
حالا هم عیبی نداره خودت تنها بشین نوش جون کن
میدونم فردای تولد ادم چقدر گشنش میشه
در ضمن خیالت راحت باشه همین 3 هفته پیش بچه های دانشگاه تهران و شریف همشو خوردن و هنوز یکی دو نفرشون زنده ان .
برای اینکه عشق اول یک حس ناشناخته و مبهم و اسرار امیزه که قبلا هرگز تجربه اش نکردی . وقتی تو تار و پود قلبت بشینه یادش تا اخر عمر باهاته . عشق دوم و سوم تکرار مکرراته . تکرار حسیه که قبلا تجربه اش کردی .
گاهی وقتا هم عشق اول برای همیشه عشق اول میمونه و هیچکس نمیتونه اون جایگاهو اشغال کنه
سلام
اقا بزرگ لطفا برای مهمونی امشب با لباس رسمی تشریف بیارید . یک کم به این پریسا فکر کن دختر گلم پیش سر و هسر میخواهد پز بابا بزرگشو بده . لطف کن با کت و شلوار و اون کراوات که دل منو برده بیا مهمونی . در ضمن نزدیک کلید برق هم نایست .:biggrin: