نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    نه متین جون ایکاش خام خوار بود . این بابا بزرگ ما ابپزخواره و بخارپز خواره . تجسم کن همش لوبیا و هویج و نخود بخارپز سالاد بدون سس مایونز متین تازه در جوار من شورش کردنو یاد گرفته و میگه بهتره سبزیحاتو کمی هم تفت داد
  2. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    بر منکرش لعنت مجبورم نکن بگم ته دیگ پودینگ نارگیل درست میکنی در حد تیم ملی
  3. ZEUS83

    سلام امیر جان صبح بخیر یک دنیا سپاس بخاطر این تابلو زیبا و چشم نواز خیلی حس رمانتیکی داره...

    سلام امیر جان صبح بخیر یک دنیا سپاس بخاطر این تابلو زیبا و چشم نواز خیلی حس رمانتیکی داره راستی دکتر جراحم با عمل مخالفت کرد . گفت به هیچ عنوان حق نداری تحریکش کنید مگر مساله حیاتی باشه حالا منتظر بقیه ازمایشها هستن
  4. ZEUS83

    بهنام جان دیشب نتم پوکید برات غذا دستپخت خودمو اورده بودم حالا هم عیبی نداره خودت تنها بشین...

    بهنام جان دیشب نتم پوکید برات غذا دستپخت خودمو اورده بودم حالا هم عیبی نداره خودت تنها بشین نوش جون کن میدونم فردای تولد ادم چقدر گشنش میشه در ضمن خیالت راحت باشه همین 3 هفته پیش بچه های دانشگاه تهران و شریف همشو خوردن و هنوز یکی دو نفرشون زنده ان .
  5. ZEUS83

    یه پسر خوب....وجود نداره!!!

    سههههههههههلام یک چند روز قهر رفته بودم خونه بابام
  6. ZEUS83

    یه پسر خوب....وجود نداره!!!

    کم نه
  7. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    هاها ها خندیدیم
  8. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    امیر خوب میتونه بخوره . پختن رو شرمنده .
  9. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    بهههههههههههله خیلی حرفه ای برای تهیه یک پودینگ ساده گوشی تلفنو برمیداره و با شف بزرگ صحبت میکنن شف بززگم بهش خیلی راحت یاد میده
  10. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    اره همونم هنر میخواهد
  11. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    سلام سلام هوو عزیز خوبی اینم موقته یکی دو روزی دوباره غیب خواهم شد
  12. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    سلام حامد ما شام جات خالی هوس نکنی خورش کرفس داشتیم دسر هم برای پدر کیک خونگی درست کردم و زله بستنی همه بفرمائید
  13. ZEUS83

    سلام عزیزم خوبی ببخش کمی گرفتار بودم

    سلام عزیزم خوبی ببخش کمی گرفتار بودم
  14. ZEUS83

    تولد بهنامه تو تاپیک تبریزی ها بدو لباس رسمی بپوش

    تولد بهنامه تو تاپیک تبریزی ها بدو لباس رسمی بپوش
  15. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    مجبورتون میکنم عکس بذارید
  16. ZEUS83

    چرا می گن عشق اول یه چیز دیگس ؟؟؟؟؟؟؟

    برای اینکه عشق اول یک حس ناشناخته و مبهم و اسرار امیزه که قبلا هرگز تجربه اش نکردی . وقتی تو تار و پود قلبت بشینه یادش تا اخر عمر باهاته . عشق دوم و سوم تکرار مکرراته . تکرار حسیه که قبلا تجربه اش کردی . گاهی وقتا هم عشق اول برای همیشه عشق اول میمونه و هیچکس نمیتونه اون جایگاهو اشغال کنه
  17. ZEUS83

    سلام اقا بزرگ لطفا برای مهمونی امشب با لباس رسمی تشریف بیارید . یک کم به این پریسا فکر کن...

    سلام اقا بزرگ لطفا برای مهمونی امشب با لباس رسمی تشریف بیارید . یک کم به این پریسا فکر کن دختر گلم پیش سر و هسر میخواهد پز بابا بزرگشو بده . لطف کن با کت و شلوار و اون کراوات که دل منو برده بیا مهمونی . در ضمن نزدیک کلید برق هم نایست .:biggrin:
  18. ZEUS83

    خوش به حال خانوما....

    دست گلت درد نکنه کلی برای فردا روحیه گرفتم
  19. ZEUS83

    بفرمائید شام!

    حامد به منوی برتر جایزه نمیدن که به دستپخت و نحوه میزبانی و سفره ارایی نمره میدن
  20. ZEUS83

    سلام داداش کیوان خوبی درگیر نت بودم .

    سلام داداش کیوان خوبی درگیر نت بودم .
بالا