نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    همیشه نباید همه چیز را توضیح داد.............

    تمام این بستگی ها به دلبستگی هات و عمق و کیفیتشون بستگی داره بستگی داره که خودت با توضیح اون چیز چقدر خرد میشی بستگی داره که به این نتیجه رسیده باشی در نهایت خودت می مونی و دنیایی خاطره و احساس که نمیدونی باید باهاشون چه کنی بستگی داره که ترجیح بدی یک رابطه و احساس رو مثل یک اسطوره ترک کنی...
  2. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    همین که از ادم خشن و غیرمتواضعی مثل من خوششون اومده نشون میده باید دلت به حالشون بسوزه . ادم عاشق هیولا بشه عاشق زئوس خودشیفته نشه
  3. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    چیه داری میتازی ؟ کی میگه کیمیاست و نایاب ؟؟؟ بیا خودم سه تا شونو نشونت بدم که اگه بله بگیرن سکته تحویل میدن.
  4. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    برا چی حیا کنم ؟؟؟؟ مگه من رفتم در خونه اونا التماس دعا ؟؟؟؟؟ کلهم اینا کسایی هستن که جونشونو گرفتن کف دست و زنگ خونه جناب سرهنگو زدن.
  5. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    یعنی الان منم باید به این شوشو فکر کنم یا نه ؟؟
  6. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    ججججججججججججججججدا چرا زودتر نگفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای دل غافل چه خبطی کردم من . بدینوسیله مراتب شرمساری و پشیمانی خودمو اعلام میدارم . حالا چه گلی به سرم بریزم ؟؟؟؟ برم به پیرجو پیشنهاد بدم منو اخراج کنه ؟؟؟شاید از م خوشش اومد
  7. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    قدرشون رو بدونید. وجود خانمهایی مثل ما منحصربفرده . در میان خیل خانمهای مهربان متواضع پیدا کردن خانمهایی مثل ما معجزه است:biggrin::biggrin::biggrin: بذارید از شر پزشکان خلاص بشم اگه جون بدر بردم چشم میام اونور:gol::gol:
  8. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    به مسعود پژمان و بهمن رو هم اضافه کن . از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه
  9. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    چه دل خجسته ای داری تو:biggrin::biggrin::biggrin: من و عاشقی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :biggrin::biggrin::biggrin: اولا اقا مصطفی متاهل هستن:gol: دوما من از عشق و عاشقی متنفر:razz: اگر قرار باشه کسی منو بستونه گمونم عزرائیل پیشقدمه:biggrin:
  10. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    اقا مصطفی چرا انتظار نداشتید من همچین تاپیکی بزنم ؟؟؟؟:biggrin::biggrin: اقا من خودم هم قبول دارم که طبق گفته بعضی از همجنسانم یک موجود غیر متواضع وسرکش و نامهربان هستم ولی انسانها رو خوب می شناسم . در مورد ادمها قضاوت ناروا نمیکنم و قدر منطق و خوبی رو میدونم .;) اقا متاسفانه امدن شما داره...
  11. ZEUS83

    اون تاپیکو خودم خیلی دوست دارم. شما شایسته اون تاپیک هستید . هر چند باعث خشم بعضی ها شد ولی برام...

    اون تاپیکو خودم خیلی دوست دارم. شما شایسته اون تاپیک هستید . هر چند باعث خشم بعضی ها شد ولی برام مهم نیست . شما ادم خوبی هستید و باید یاد ادم های خوبو زنده نگهداشت هر چند اونها در مقابل شما باشن
  12. ZEUS83

    به به سلام اقا خوش اومدید دلمون براتون تنگ شده بود سایت بی شما صفایی نداشت

    به به سلام اقا خوش اومدید دلمون براتون تنگ شده بود سایت بی شما صفایی نداشت
  13. ZEUS83

    نوش جونم

    نوش جونم
  14. ZEUS83

    در گیر تولد ویانا بودم و بعدشم که خواهرم بیمار بود الانم اومدم سر بزنم و برم

    در گیر تولد ویانا بودم و بعدشم که خواهرم بیمار بود الانم اومدم سر بزنم و برم
  15. ZEUS83

    سلام محمد اقا گل. خوبم خوبی داداش دلم براتون تنگ شده بود .

    سلام محمد اقا گل. خوبم خوبی داداش دلم براتون تنگ شده بود .
  16. ZEUS83

    نه غرب زده ، نه عرب زده ما ایرانی هستیم... سباح چرا؟

    ما هم راحت می گیم کلیه قوانین برای شکسته شدن بوجود میان
  17. ZEUS83

    همیشه نباید همه چیز را توضیح داد.............

    برای من حفظ غرورم ا ز هر چیزی مهمتره . غمباد گرفتن بهتر از شکستن غروره
  18. ZEUS83

    همیشه نباید همه چیز را توضیح داد.............

    خوشحالم چون میدونم تو چیزی رو فراموش نمی کنی
  19. ZEUS83

    همیشه نباید همه چیز را توضیح داد.............

    بعضی وقتا توضیح دادن یعنی خرد کردن تمام غرور و شخصیتت. بعضی وقتا بهتر سکوت کنیم و تمام تقصیرها رو در سکوت به گردن بگیریم و حرفی نزنیم تا خودمونو برای خودمون نگهداریم
  20. ZEUS83

    از چيزي كه بدم ميومد حالا مجبورم انجامش بدم...خداحافظي!

    هر اومدنی رفتنی داره ولی هر رفتنی اومدنی نداره به خدا می سبارمت عزیزکم
بالا