تمام این بستگی ها به دلبستگی هات و عمق و کیفیتشون بستگی داره
بستگی داره که خودت با توضیح اون چیز چقدر خرد میشی
بستگی داره که به این نتیجه رسیده باشی در نهایت خودت می مونی و دنیایی خاطره و احساس که نمیدونی باید باهاشون چه کنی
بستگی داره که ترجیح بدی یک رابطه و احساس رو مثل یک اسطوره ترک کنی...