:biggrin: میخواستم یکم تغلب کنم اونم نشد
3تا شیت A3 گفتن یه طرح بکشیم با نما...سکشن...پلان...پرسپکتیواش...سایت..کلا هرچی به طرح مربوط میشه دیگه
برا فردا باید بکشم
فعلا هیچی نکشیدم
برداشتم نیومد دیگه...آخه من کجا تالار جوانمردان دیدم که بخوام یه چیزی مثل اون طراحی کنم؟؟؟
خب حالا آخر دعواتون چی شد؟؟؟
:razz: من کی نقشه خواستم ازت هاااااااا؟؟