You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
اوهوم، میدونم کیک و شیرینی خواستی تعارف نکنا، بگو بیارم :دی
-
سلام
باوشه، فقط من پول ندارم!
[IMG]
-
آجیت کیه؟ پیش من بوده مگه؟
خو حواستو جمع کن گمش نکنی دیگه :D
-
برم فعلا زوینا جان
خوشحال شدم
روز خوش :gol::gol:
-
نخواستم اصلا!
خودم میرم میخرم :D
-
اووووووووو، یه سال صبر کنم واسه شیرینی؟
خو باشه، صبر میکنم :دی
-
سلام مریم جونم، خوبی؟
چه خوشگله
خدافظ عزیزم
-
سیلااااااااااام
خوبم ممنون، تو خوفی؟
نمیدونم! اوهوم سخت شده!
-
-
-
سلامت باشی!
خو اون شیرینی فارغ التحصیلیتو هنو نخوردم،قرار شد واقعیشو بیاری آخه!
-
فعلا شیرینی نمیخوام ازت
واسه آینده گفتم، کلی شیرینی میدی بعدا
-
هااا یادم اومد شیرینی فارغ التحصیلیت
نه خو خوب بود اونم :دی
-
ها؟ مگه تا حالا شیرینی دادی تو؟ ها؟
من یادم نمیاد :دی
-
سلام
خوبم ممنون، تو خوبی؟
این کیک رو خوب نگاه کن، هر وقت خواستی به یکی شیرینی بدی از اینا بده [IMG]
حالا خوشمزه ترشم پیدا کردی اشکال نداره :دی
-
-
خب پس یه کاری داری، مثل ما بی کار نیستی
خوش بحالت!
-
خوبم میسی
چه خبرا؟ کم پیدا شدی!
-
-