نتایح جستجو

  1. kachal63

    آره دفعه بعدی خواستم کتاب بخرم میپرسم حتما خسته کننده است خب، حق داری

    آره دفعه بعدی خواستم کتاب بخرم میپرسم حتما خسته کننده است خب، حق داری
  2. kachal63

    نه، اون که دانلود کردم مهدی غبرائیه، اون خوبه اون که خریدم صدیقه ابراهیمیه، اون بده . من عجله...

    نه، اون که دانلود کردم مهدی غبرائیه، اون خوبه اون که خریدم صدیقه ابراهیمیه، اون بده . من عجله داشتم دیگه نگاه نکردم چجوریه، همینجوری خریدمش بعد اومدم خونه یه کمشو خوندم دیدم خوب نیست! ولی به دردم خورد همونم :دی چرا نمیاد جواب این ارشد؟!!!
  3. kachal63

    تموم نمیشه آخه هرچی میخونم! تازه رفتم کتابشم خریدم که نخوام تو کامپیوتر بخونم، هم ترجمش یجوری...

    تموم نمیشه آخه هرچی میخونم! تازه رفتم کتابشم خریدم که نخوام تو کامپیوتر بخونم، هم ترجمش یجوری بود، هم بعضی جاهاشو نداشت! بازم همون pdf رو میخونم تو خوبی؟ چیکارا میکنی؟
  4. kachal63

    سلام یادم رفت سلام خوبم ممنون، سلامتی

    سلام یادم رفت سلام خوبم ممنون، سلامتی
  5. kachal63

    هان؟!!!!!!!!! هنو نرفتم که! حواسم نبود این روزا وقت نمیشه بریم کتابو نخوندم هنوز، وسطاشم تازه

    هان؟!!!!!!!!! هنو نرفتم که! حواسم نبود این روزا وقت نمیشه بریم کتابو نخوندم هنوز، وسطاشم تازه
  6. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  7. kachal63

    سیب میخوری؟ [IMG]

    سیب میخوری؟ [IMG]
  8. kachal63

    سلام ونوس جون خوبی؟

    سلام ونوس جون خوبی؟
  9. kachal63

    ممنون که قبول کردی رها جان [IMG] [IMG]

    ممنون که قبول کردی رها جان [IMG] [IMG]
  10. kachal63

    برو به سلامت آجی روزت خوش بوس

    برو به سلامت آجی روزت خوش بوس
  11. kachal63

    حالا من یه چیزی گفتم! تو باور نکن :دی

    حالا من یه چیزی گفتم! تو باور نکن :دی
  12. kachal63

    حالا من یه چیزی گفتم! تو باور نکن :دی

    حالا من یه چیزی گفتم! تو باور نکن :دی
  13. kachal63

    آهان، خوفه هوم؟ میرم خونه دوستام، خونه فامیلامون، باغ، پارک نه جای بد نمیرم

    آهان، خوفه هوم؟ میرم خونه دوستام، خونه فامیلامون، باغ، پارک نه جای بد نمیرم
  14. kachal63

    چیا میری؟ هوم؟ بیرون؟ دوستام وقت ندارن خو، کار دارن منم همش تو خونه نیستما، میرم بیرون :دی

    چیا میری؟ هوم؟ بیرون؟ دوستام وقت ندارن خو، کار دارن منم همش تو خونه نیستما، میرم بیرون :دی
  15. kachal63

    واقعا؟ تو هم نبودی یعنی؟ :دی خوش بحالت، منم مهمونی میخوام هیچی، نه، تو نمیری؟

    واقعا؟ تو هم نبودی یعنی؟ :دی خوش بحالت، منم مهمونی میخوام هیچی، نه، تو نمیری؟
  16. kachal63

    اوهوم، اصلا معلوم نیست کجایی تو [IMG] خوفم میسی

    اوهوم، اصلا معلوم نیست کجایی تو [IMG] خوفم میسی
  17. kachal63

    سلااااااااام خوفی؟ چه خبر؟

    سلااااااااام خوفی؟ چه خبر؟
  18. kachal63

    شبت خوش عسیسم بوووووووووووس

    شبت خوش عسیسم بوووووووووووس
  19. kachal63

    ایول! مهمون نواز بودی، زیاد میایم فقط سعی کن زود مدیر بشی، بیشتر خوش میگذره!

    ایول! مهمون نواز بودی، زیاد میایم فقط سعی کن زود مدیر بشی، بیشتر خوش میگذره!
  20. kachal63

    دهه! این چه مهمونی ای شد؟ نسترن جونم این مهمونی قبول نبود! یه بار دیگه مزاحمت میشیم

    دهه! این چه مهمونی ای شد؟ نسترن جونم این مهمونی قبول نبود! یه بار دیگه مزاحمت میشیم
بالا