You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
باز کجا غیبت زد رزااااااااااااااااا؟
-
دستت مرسی
خوش اومدی رزا جونم! اینجاپروف من شد :دی
-
-
[IMG]
یه چی بیار بخوریم خو!
-
واقعا؟ اینجام پروف خودم شد یعنی؟ هر وقت میخوام بیام فوضولی کنم؟ [IMG]
-
رزا کو؟ چرا منو میفرسته خودش نمیاد؟!!
-
-
-
سلام نسترن جون
خوبی؟ ما میخوایم بریم شیطونی، میای؟
-
نیدونم! تو ییکو پیدا کن بریم پیشش
منم برم نسترنو بگم بیاد!
اصلا بریم پیش نسترن؟
-
مدیر؟ ملودی هست! نیست؟
جالا بهش میگیم، مگه میشه فیضول نباشه ؟ :دی
-
نسترن هستش، نمیاد شیطونی؟
-
ای بابا!
خو چجوری شیطونی کنیم؟
-
حرص نخور خو!
مریم کجاست؟ اون چرا نیست؟
-
-
-
هان، منو میگی آجی؟ [IMG]
هستم که!!! تا میام تو رفتی فقط!
-
سلاااااااااااااااااام
خوفی؟
-
-