سلام
به به مبارکه آقا نگفته بودیا الانم احتمالا ارومیه ای؟نکنه طرف اهل اونجاست و تو هم...........
یا شاید هم رفتی خواستگاری این دفعه میتینگ بی شیرینی بیای من میدونم و تو!!!!!!!!!روووشنه یا روشنت کنم؟البته بهتر خودت روشن باشی وگرنه موقع روووووشن نمودنت احتمال خاموش شدن شمع وجودت زیاده هااا پس...
:biggrin::biggrin:باامیررضا کلی تمرین کردم تا املاش خوب شد حالا نوبت شماست در مورد زبان اموزی:biggrin:
ا پس اگه انگلیسیتون خوبه یه کلاس بذhرین واسه ماهام ثواب داره:)
از سعید چرا بپرسم از خودتون میپرسم دااااااااا:smile:
اگر دستم رسد روزی که انصاف از تو بستانم
قضای عهد ماضی را شبی دستی برافشانم
چنانت دوست میدارم که گر روزی فراق افتد
تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم