نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    اس ام اس كن:d

    اس ام اس كن:d
  2. sahar-architect

    بده..........:biggrin::biggrin:

    بده..........:biggrin::biggrin:
  3. sahar-architect

    ايول بابك تبريك ميگم خيلييييييييييييي زيااااااااااااااااد ما رم تحويل...

    ايول بابك تبريك ميگم خيلييييييييييييي زيااااااااااااااااد ما رم تحويل بگيريااااااااا:biggrin::biggrin:منو ميشناسي؟:biggrin:
  4. sahar-architect

    چششششششششم

    چششششششششم
  5. sahar-architect

    مشاعره با شعر سعدی

    دل دردمند مارا كه اسيرتوست يارا به وصال مرهمي نه چو به انتظار خستي
  6. sahar-architect

    مشاعره با شعر سعدی

    و را در بوستان بايد كه پيش سرو بنشيني وگرنه باغبان گويد كه ديگر سرو ننشانم
  7. sahar-architect

    مشاعره با شعر سعدی

    مرا مگوي كه سعدي طريق عشق رها كن سخن چه فايده گفتن چو پند ننيوشم
  8. sahar-architect

    سن اؤلميسن[IMG]

    سن اؤلميسن[IMG]
  9. sahar-architect

    راستي يكي از پياماي امروزم رو تو پروفم قبل از خوندنم پاك كرديش!چي بود؟؟؟؟؟

    راستي يكي از پياماي امروزم رو تو پروفم قبل از خوندنم پاك كرديش!چي بود؟؟؟؟؟
  10. sahar-architect

    ساغؤل ياخجيئم

    ساغؤل ياخجيئم
  11. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG] كئفين؟؟؟؟؟[IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG] كئفين؟؟؟؟؟[IMG]
  12. sahar-architect

    روتو برم! نه تورو خدا بيا قيافه هم بگير[IMG]

    روتو برم! نه تورو خدا بيا قيافه هم بگير[IMG]
  13. sahar-architect

    سلام واي ده ده منئه قيافه توتوپ[IMG][IMG]

    سلام واي ده ده منئه قيافه توتوپ[IMG][IMG]
  14. sahar-architect

    كنايه!!!!!!!!!! [IMG][IMG]من كه حرف تو رو درباره سعيد تاييد كردم!ديگه كنايه چيه؟!!!!![IMG]

    كنايه!!!!!!!!!! [IMG][IMG]من كه حرف تو رو درباره سعيد تاييد كردم!ديگه كنايه چيه؟!!!!![IMG]
  15. sahar-architect

    سلام :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

    سلام :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
  16. sahar-architect

    عکس دختر مردمو میذاری بعد گریه هم میکنی:biggrin:

    عکس دختر مردمو میذاری بعد گریه هم میکنی:biggrin:
  17. sahar-architect

    اره یه بار تو تاپیک یادمه گفته بودی خواهر نداری:biggrin:مثل اینکه یه ساعت با بهنام تهنات گذاشتم...

    اره یه بار تو تاپیک یادمه گفته بودی خواهر نداری:biggrin:مثل اینکه یه ساعت با بهنام تهنات گذاشتم پررو شدیا:biggrin:
  18. sahar-architect

    خجالت نمیکشی عکس دخمل مردمو میذاری رو سایت مگه خودت خواهرمادر نداری:biggrin::biggrin::biggrin:

    خجالت نمیکشی عکس دخمل مردمو میذاری رو سایت مگه خودت خواهرمادر نداری:biggrin::biggrin::biggrin:
  19. sahar-architect

    ممکنه.....!

    ممکنه.....!
  20. sahar-architect

    گفتم که گاهی میشه گاهی نمیشه امروز میشه:biggrin:

    گفتم که گاهی میشه گاهی نمیشه امروز میشه:biggrin:
بالا