You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
سلام جونم
خوبی؟
چه کارا میکنی
خیلی ممنون واقعازیبابود
-
س
بلافاصله پس ازمرگم مرابه خاک نسپارید
دوستانم عادت دارنددیربیایند
[IMG]
-
-
-
-
-
س
آبجی جون چراافتادی زحمت
من هویجوووری گفتم
آره خیلی خوشگلهههههههههههههههههههههههه
دست دردنکنه:gol:
-
س
چقدرقیافه اش زشته ؟:weirdsmiley:
-
س
سلام
واسه عکس ممنون چراداره گریه میکنه؟
-
س
سلام
وای چقدرزیبابود.ممنون:gol:
-
س
سلام خیلی بامزه بودسپیده جون.مرسی.
-
س
سلام خیلی ممنون منم خوبم گلم.
-
س
سلام ممنون خوبم.پس چی.بله که دوست داریم من خودم بچه هاروخیلی دوست دارم.
-
س
سلام.خواهش میکنم نرگس جون عین خودم نازه مگه نه ؟
-
س
سلام خواهش میکنم خانوم مهندس
خوب هستین
چطورین شماااااااااااا
منم ازشمااااااااااااااممنونم
-
س
سلام خواهش میکنم دوست خوبم
سالم وسلامت باشی:gol:
-
س
من بااجازتون برم .بای باییی:D
-
س
شلام خالوم مهندش
منم مملولم
منم همیل طول:child::child::child:
-
س
مامالم وب گردیش خوبه
میادشاکی میشه ها گفته باشممممممممممممممممممممم:biggrin:
-
س
http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/537486-arc-farzad?tab=visitor_messaging&page=3#visitor_messaging