You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
اون عکس بزولگه خودممم ویگه خوووووووووو اون ظاهرمه
باطنم آواتولست
البته چشام سبزه ودرشت
خیلی هم متفاوت نی.................
حالاچطور؟
-
س
آله برسون
دسته گلت دردنکنه
ولی من بچه نانازه مامانمم ..............
مامالم ایقددوستم داله که نگوووووووووووووووووووووو:w40:
-
س
خیلی خوبه..........
خوش باشی وسرحال:w42:
منم مطالعه برقی میکنم،عاشق برقم البته تنبلم هااااااااااااااااااااااااااااااا:w22: