You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
تو بارسا بودی کار و زندگی نداری تو بشر
نه امروز ساعت 1 امتحان دارم
-
سلام صبحت بخیر اتیش پاره صورتت شستی اومدی تو باشگاه تیمتونم که باخت:biggrin:
-
شما دیگه چرا خیلی تکراری شده
-
-
-
-
من که از دیدن پشیمون شدم اووووووووووووووووووووووق
-
-
-
خواهش میشه خیلی عکسای قشنگی بود
-
وای چه پیشی های خوشگلی خیلی دوست داشتم
-
تکرار نشهههههههههههههههههههه
-
بچه ها تو خدمونیها منتظرت بودن خیلی توی پ خ گیر کردیا
-
خوکه طوریش نشده باشه بچه هیچ طوریش نمیشه;)
-
من موندم مگه چند تا انیس داریم
-
انیس کجایی کم پیدا شدی سر به بچه ها نمیزنی انی ولی نیستی همه منتظرن
-
امان از بی کسی چه کار کنه بد بخت
-
بچه قفلش کنید میگن تکراریه:D
-
-