You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ممنون از بابت درخواستتون امیدوارم دوست خوبی برات باشم
-
-
نمی خورمت که میخواستم ببینم نقشه داری برام ایمیل کنی
-
-
داری ادم میشی یا ادمو شیطون میکنی.دی
-
نه بابا منو این جسارتا شما استاد شیطونی:biggrin:
-
صد در صد بیاد بریم غصه خورده
-
اورین بازی کن برات خوبه نکنه کمتر اتیش بسوزونی
-
-
خوزوب بازاشهزه چزرازا میزی ززنیزی
-
چه مودونم گفت منم نشونش دادم اونم نشون داد چرا حالا دعوا میکنی
-