"در چند بخش مختلف احمدی نژاد علنن خلاف رهبری عمل کرد و در حال حاضر هم نمایندگان مجلس حامی احمدینژاد به رهبری اهانت کردن، همینطور مشایی که گفت معلوم نیست 4 سال آینده آقای خامنهای باشه یا نباشه!"
میشه منبع و سندی بیاری که حامیان اقای احمدی نژاد توی مجلس به رهبری اهانت کردن؟!
همچنین منبع و سند...
" توهینهای گستردهای شده، و کلن ولایتمداری من ندیدم، احمدینژاد مداری بیشتر دیده میشه! درسته ؟"
منم نگفتم ولایت مداری دیدم!
گفتم خلاف رهبری ندیدم!
قطعا خلاف رهبری پیش نرفتن مساوی نیست با ولایت مداری!
ولی این خلاف رهبری پیش رفتن رو توی اقای موسوی دیدم.
"چرا به این فکر نمیکنین که گاهی افرادی مجبور میشن دست به کارایی بزنن، حتی رهبری، حتی رهبری هم میتونه اشتباه کنه، و گاه اشتباهاتی باعث میشه که همون اشتباه رو به دلایلی ( زور - اجبار و یا هر چیز دیگه ) رو ادامه بدن؟"
خب موضوع اینجاس که من یا ما رهبری رو معصوم نمیدونیم ولی شما از دید ما...
" چرا فکر میکنی راه موسوی خلاف رهبری ولایت هستش ؟ اگه شعاری داده شد، دلیلش رو خودت خوب میدونی"
نه..نشد!
توجیه خوبی نیست!
شعار دادین.
دادن.
اعتقاد دارید.
دارن.
اسلحه بردید.
بردن.
و هزار تا چیز دیگه که تا ما میگیم شما به دیگری پاس میدید!
شعارها بوده.
مرگ بر اصل ولایت فقیه بوده.
جمهوری ایرانی...
" راه احمدی نژاد راه رهبری نیست، پس چه راهیه ؟ راهی که باید همه قبولش کنن؟ همون راه زور ؟"
راه احمدی نژاد هر انچه که بخواد میتونه باشه.
البته در چهارچوب های نظام که 30 ساله تعریف شده.
لازم نیس همه قبولش کنن..
کاش لازم هم نباشه اونایی که قبول نمیکنن فکر ریشه زدنش باشن!
انتخاب شده...همونطور که...
"نمیگم ما، میگم من و بعضی از دوستانم، خلاف سخنان رهبر انقلاب عمل نکردیم، ولی عدهای به بازی گرفتن، پسرش رو مانند پسر نوح دونستند و غیره
کمی درنگ کنیم، بهتر نیست ؟ به چه نتایجی می رسیم ؟"
خوشحال میشم یه مدرکی دال بر دخالت اقا مجتبی در قضایا اخیر ارائه کنید.
افسوس که بدون مدرک افراد رو له...
"در مورد مشایی، رییس جمهور آینده بودنش و اینکه بهش گفتن رهبری باهات مخالفه! ( منبعش رو پیدا کردم برات میارم ) - نکردم هم فکر کن نگفته همچین حرفی رو
اما در مورد مجلس، منظورم قضیه یارانهها بود، که رهبری زنده هست و یه سری از نمایندهها میگن منظور آقای خامنهای اون چیزی نیست که همه برداشت...
"در مورد اشتباهات، من نگفتم کدوم اشتباه رو
ولی این رو میدونم که گذشت زمان، همه چی رو نشون میده
این گذشت زمان لزومن نباید یکی دو سال آینده باشه، شاید بچههای شما ( ما قصد ازدواج نداریم - پول نداریم - :دی ) اون زمان رو ببینن"
این قسمت از کلامت رو یادم نیس در چه موردی جواب دادی.
فکر کنم در مورد...
"منظورم این بود همونطور که شما از رهبری انتظار ویژهای داشتی ( البته اون موقع، الان رو نمی دونم ) و برآورد نشد، خیلیهای دیگه هم این انتظار رو داشتن، خیلیها هم از همون اول میگفتن که رهبری به خواسته مردم کاری نداره! ( جمعه بعد از انتخابات )"
همگی ما از رهبری انتظار ویژه ای داریم.
چرا که...
"در مورد بازی ... شاید حق با شما باشه که در حال حاضر من این حق رو از جانب خودم بهت نمیدم
و عقیده دارم عدهای نمیبینند، نمیفهمند، فریب خوردند، از طریقی فریب خوردند، ولی اون عده، بالاخره تمامی واقعیات رو خواهند دید
حالا اون عده میتونم من باشم، شما باشی، و تمامی ملت ایران باشن!"
راستش خیلی از...
حاحی چه بوی باروتی میاد از پروفایلت! :whistle:
کوچیکتم.
امروز ظهر رسیدم منزل تا 5.30 خوابیدم!
از هر چی خوابه بدم اومد! :D
راستی اون موردی هم که بهت گفتم خصوصی بهم بگو.
اون یکی موردی هم که بهت گفتم به کسی نگو من بهت گفتم! :D
ینی جفت موردا رو به کسی نگو خلاصه! :D
از نظر من در حال حاضر حجابی وجود نداره کوروش!
هیچ حجابی!
تا وقتی تکلیف رو ندونیم همین وضعه!
یا باید حجاب ازاد بشه یا اینکه فساد رو لمس کنیم.
بعضیا فکر میکنن با توسری میتونن روسری بزارن تو سر این و اون.
منم قاعدتا مخالف اینم.
ولی کاریش نمیشه کرد فعلا.
موضوع برمیگرده به غرور دینی و شرافت دینی یه...