سلام همساده!
همساده اختیار دارین.
شما اونقدر محکم تشریف دارین که جلوی کوه مشکلات ایستادگی میکنید و یه تو دهنی محکم بر دهان مشکلات که به صورت " طوفان" ظاهر شده اند میزنید :دی
طوفان رو درست نوشتم دیگه؟ :دی
اقا مرتضی
میومدی پروفایل خودم نظر میدادی که..!
صد بار هم بهت گفتم پسر جان
اونموقع که تو برای اینکه یک دقیقه از نزدیک سردارای سپاه و گنده های نظام رو ببینی بالا و پائین میپریدی ما رابطه ی خانوادگی داشتیم و داریم!!
دست بردار اقا مرتضی!
من فکر میکنم نوری زاد کثیف ترین ادمیه که توی زندگیم دیدم!
حالا...
سلام اقا رضا
راستش من گفته بودم به جناب پیرجو
حتی اجازه گرفتم بابت برداشتن مطالب
من فکر میکردم ازاد اندیشان و باشگاه مهندسان دو سایت دوست باشند نه دو سایت دشمن
گرچه ازاد اندیشان برای من نیست که بخوام تبلیغشو بکنم
اما
مسئولیت دارم چون منو دعوت کردن به اونجا
تا اونجایی هم که میدونم ازاد اندیشان...