دو روزه دلم خونه..
دو روزه از صبح ميزنم بيرون و تا شب ..
به هركي ميزنم اخرش پيشم شرمنده اس..
حالا تنهاي تنهام..جز خدا هيچ كس رو ندارم..
ابجي..پيغامو بخون و پاك كن..نبايد كسي بفهمه..اين يك رازه.
http://www.mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=17076
http://www.aftab.ir/articles/politics/world/c1c1253114878_revolution_p1.php
http://irnon.com/post-4930.aspx
حاج خانم اینم یه چنتا از اون چیزایی که قولش رو داده بودم.
کم کم باید با بروبچه های فعال اشنات کنم..
دیروز با فرمانده حرف میزدم..در مورد شما هم عرائضی رو اعلام داشتم :دی
برو dsl رو بگیر ببینیم چی میشه ها..زود :دی
پسر جان.
این پیغام رو برای اولین و آخرین بار میدم.
شاید اسمش رو بزاری تذکر..
شایدم تهدید..
شایدم هر چیز دیگه ای..
به پر و پای ابجی فاطمه ی ما نپیچ مگرنه طوری به پر و پاچه ات (تو دنیای مجازی یا واقعی) میپیچم که پیچیدن رو فراموش کنی!
یادت باشه حساسیت روی ناموس بزرگترین حساسیتیه که یکی میتونه داشته...
سلام ابجی.
چی شده ؟!
چرا همه چیز ریخته به هم؟!
یه چیزایی شنیدم از تصمیمت ابجی جان..
تو مختاری..تو آزادی..
تو هر کار بکنی مفید و ارزشمنده..برو تو بخش اسلامی و به خانم محمدیان کمک کن و این بخش رو بکش بالا.
نزار خالی بمونه.
هر کس هم ناراحتت کرد تو بخش اسلامی یا بخش اخبار بهم بگو.
هر کودوم از بچه...
ابجی باور میکنی خیلی خیلی خیلی این هفته درگیرم؟!
3 روزه بیانیه نوشتم که همراه تایین مسیر بخش اسلامیه ولی...
چند روزه یه جایی جور کردیم برای تایین استراتژی که مخفیه ولی...
اینقد درگیریم که نگو.
نمیدونم به مادرم کمک کنم
به دانشگاه برسم
به سیاست برسم
به اینجا برسم
کلا خودمم نفهمیدم.:D
راستی پیغامم...