صحبت های رویانیان درباره اخبار چند وقت اخیر پرسپولیس!!
کانون هواداران پرسپولیس : محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات مدیر عامل باشگاه نفت تهران اظهار داشت: «من به قنبر زاده و حسن زاده احترام می گذارم. کمیته انضباطی هم برای من و باشگاه پرسپولیس قابل احترام است. مطمئن باشید اگر غیر از این بود راحت...