چش نیس گوشه ..خو همین دیگه پروف رو بستی که من نبینم اهل کجایی ولی نمیدونی که من ذهن خوانم ...:D
این کانون هوادران استقلال چرا اینجوریه انگار خاکستر مرده پاشیدن از ارتش سرخ ما یاد بگیرین :D..آبیدلان رو میگم..
مطمئمنی ؟ حالا بزار یه بار امتحان کنیم تا خودت بطور عملی به این نتیجه برسی..
مثلا میتونیم هر چی پول مول داری بدی به من منم هر چی بلدم یادت میدم ..اونوقت سبک سنگین میکنی که کدومش بهتر بود...:D