نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    حتما شما عکسشو نمی بینید !! ممکنه این عکس از سایتی برداشته شده که فیـلتره و بدون فـیلترشکن دیده نمیشه ..
  2. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    حتما شما عکسشو نمی بینید !! ممکنه این عکس از سایتی برداشته شده که فیـلتره و بدون فـیلترشکن دیده نمیشه ..
  3. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    شماها خیلی ناامیدین من هنوز میگم پرسپولیس میتونه قهرمان بشه و شانس اول قهرمانیه ..;) گذشت زمان همه چیرو ثابت می کنه ... در هر صورت حتی اگه بیفته هم بازم هوادارش میمونم و با افتخار میگم پرسپولیسیم ... شما جای هوادارای یوونتوس بودین چیکار میکردین ..
  4. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    قرمزتر از آنیم که بی رنگ بمیریم ...آبی نیستیم که با ننگ بمیریم ..
  5. GAME_OVER

    مرسی .. خب دیگه وقتی یه مدت سر نزنی به دوستت میشی همون اسم یوزر ...:D خوشم میاد کم هم نمیارید...

    مرسی .. خب دیگه وقتی یه مدت سر نزنی به دوستت میشی همون اسم یوزر ...:D خوشم میاد کم هم نمیارید ...:D...شما که اینویز اومدی ..:D
  6. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    منم همون اول گفتم که این تیم به جایی میرسه و نتیجه میگیره و هنوزم اینو میگم ..
  7. GAME_OVER

    سلام محممدآقا.. دیگه حالی از ما نمیپرسی برادر ..:دی

    سلام محممدآقا.. دیگه حالی از ما نمیپرسی برادر ..:دی
  8. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    اونجا که آبیا رو میسوزونه و همش میان اینجا ..
  9. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    سکوت کریمی بغض هواداران استسکوت معنا دار کریمی!! کانون هواداران پرسپولیس: نتایج ضعیف بزگترین تیم آسیا نه تنها سکو های ارتش سرخ را بهم ریخته است بلکه باعث شده است روزنامه های زرد ( ل-گ) از این موقعیت استفاده کنند و به فکر پر فروش کردن روزنامه های خود باشند و ارتش سرخ آسیا را به حاشیه ببرند...
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    :biggrin:
  11. GAME_OVER

    نه عزیزم اون اصل یه تبصره داره ..میگه اگه پولتو به بعضیا که دارن این تبصره رو برات میگن بدی پولت...

    نه عزیزم اون اصل یه تبصره داره ..میگه اگه پولتو به بعضیا که دارن این تبصره رو برات میگن بدی پولت دو برابر میشه ...:D
  12. GAME_OVER

    وجدانت خوب شد ؟ از چی حرف میزنی من چیزی یادم نمیاد...... فقط یادمه یه خورده حسابی با هم داشتیم...

    وجدانت خوب شد ؟ از چی حرف میزنی من چیزی یادم نمیاد...... فقط یادمه یه خورده حسابی با هم داشتیم قرار بود یه چکی پولی چیزی به من بدی ..:D
  13. GAME_OVER

    :gol:........

    :gol:........
  14. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  15. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  16. GAME_OVER

    مرسی...:love: عیدیمو بده ..:D

    مرسی...:love: عیدیمو بده ..:D
  17. GAME_OVER

    پیل یعنی طیلا ..طیلا هم یعنی پیل :D..(رویاه مکارو یادته تو پینوکیو)

    پیل یعنی طیلا ..طیلا هم یعنی پیل :D..(رویاه مکارو یادته تو پینوکیو)
بالا