نتایح جستجو

  1. ملیسا

    رخصت پهلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

    رخصت پهلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
  2. ملیسا

    :w16:کار بسیار خوبی کردید که حسابی غیبت من را کردید.:w11:

    :w16:کار بسیار خوبی کردید که حسابی غیبت من را کردید.:w11:
  3. ملیسا

    سلام ، صبح بخیر . خوبید؟

    سلام ، صبح بخیر . خوبید؟
  4. ملیسا

    امروز نیستی مهران ؟ پس الان کیه به من مسیج داد ؟

    امروز نیستی مهران ؟ پس الان کیه به من مسیج داد ؟
  5. ملیسا

    سلام ، صبح بخیر .خوبی خانومی ؟ خوش گذشت دیروز .:gol:

    سلام ، صبح بخیر .خوبی خانومی ؟ خوش گذشت دیروز .:gol:
  6. ملیسا

    :gol:سلام ، صبح بخیر . خوبید ؟خوب خودت زنگ نزدی . تازه پژی هم قرار بود بیاد و قرار بودبه آتوسا...

    :gol:سلام ، صبح بخیر . خوبید ؟خوب خودت زنگ نزدی . تازه پژی هم قرار بود بیاد و قرار بودبه آتوسا جون هم خبر بدم .دیروز خوش گذشت ؟ :w12:
  7. ملیسا

    سلام گلم . خوب دیگه حالی از من نمی پرسید . :gol:

    سلام گلم . خوب دیگه حالی از من نمی پرسید . :gol:
  8. ملیسا

    باشه فردا 6:45 منتظرتون هستم .

    باشه فردا 6:45 منتظرتون هستم .
  9. ملیسا

    باشه فردا 6:45 منتظرتون هستم .

    باشه فردا 6:45 منتظرتون هستم .
  10. ملیسا

    :w16:به سلامت و خسته نباشید . :w16: نه اشتباهی اینجا گذاشتم برای مهرداد جان میخواستم بگذارم ...

    :w16:به سلامت و خسته نباشید . :w16: نه اشتباهی اینجا گذاشتم برای مهرداد جان میخواستم بگذارم . خوش بگذره بهتون .:w11: به بچه ها سلام برسون لطفا از طرف من .:gol:
  11. ملیسا

    برادر گلم رسید به دستتون ادرس موسسه خیریه ؟

    برادر گلم رسید به دستتون ادرس موسسه خیریه ؟
  12. ملیسا

    قیطریه - خیابان شهید براداران سلیمانی - خیابان شهید عباسی - شیرخوارگاه رفیده .

    قیطریه - خیابان شهید براداران سلیمانی - خیابان شهید عباسی - شیرخوارگاه رفیده .
  13. ملیسا

    قیطریه - خیابان شهید براداران سلیمانی - خیابان شهید عباسی - شیرخوارگاه رفیده .

    قیطریه - خیابان شهید براداران سلیمانی - خیابان شهید عباسی - شیرخوارگاه رفیده .
  14. ملیسا

    سلام برادر خوبم . الان ادرس را براتون پیدا میکنم .

    سلام برادر خوبم . الان ادرس را براتون پیدا میکنم .
  15. ملیسا

    منم شیرینی میخوام .:w05:

    منم شیرینی میخوام .:w05:
  16. ملیسا

    خوب باشه در خصوصی شماره موبایلم را براتون میگذارم پسر گلم .

    خوب باشه در خصوصی شماره موبایلم را براتون میگذارم پسر گلم .
  17. ملیسا

    باشه تو هفته ی دیگه هروقت بگید من هستم . ولی فقط باید به موبایلم اطلاع بدید احتمالا این یک هفته...

    باشه تو هفته ی دیگه هروقت بگید من هستم . ولی فقط باید به موبایلم اطلاع بدید احتمالا این یک هفته اینترنت نداشته باشم .
  18. ملیسا

    ایران خودرو تابستان ها یک هفته تعطیل کلی اعلام میکند .از شنبه همه اش میخوام برم بیرون و سر ساعت...

    ایران خودرو تابستان ها یک هفته تعطیل کلی اعلام میکند .از شنبه همه اش میخوام برم بیرون و سر ساعت هم به قرارهام برسم . دیگه خجالت نکشم و همه اش عذرخواهی نکنم .
  19. ملیسا

    مرسی . بهتون خوش بگذره حسابی . من هم از جمعه به مدت یک هفته سرکار نمیرم :w11:. نمایندگی یک هفته...

    مرسی . بهتون خوش بگذره حسابی . من هم از جمعه به مدت یک هفته سرکار نمیرم :w11:. نمایندگی یک هفته تعطیلات تابستانی اعلام کرده:w17: .
  20. ملیسا

    آخی . مهران امروز شما هم تشریف میبرید دربند ؟

    آخی . مهران امروز شما هم تشریف میبرید دربند ؟
بالا