نتایح جستجو

  1. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  2. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  3. بهار00

    نمی فهمم وقتی به نماز می ایستم من ، تو را میخوانم! یا تو ، مرا میخوانی! فقط کاش که عشقمان دو...

    نمی فهمم وقتی به نماز می ایستم من ، تو را میخوانم! یا تو ، مرا میخوانی! فقط کاش که عشقمان دو طرفه باشد
  4. بهار00

    خیلی ممنون...توی اینجاش یکم اشکال داشتم:gol:

    خیلی ممنون...توی اینجاش یکم اشکال داشتم:gol:
  5. بهار00

    منظورم این دیوار سبزیه که کنار راه پله بالایی کشیدمه ...دیده میشه؟؟ [IMG]

    منظورم این دیوار سبزیه که کنار راه پله بالایی کشیدمه ...دیده میشه؟؟ [IMG]
  6. بهار00

    نه این چه حرفیه توی سکشن A_A اون دیواری که روبروی پله هس دیده میشه یا نه؟؟ یعنی تو برشش باید...

    نه این چه حرفیه توی سکشن A_A اون دیواری که روبروی پله هس دیده میشه یا نه؟؟ یعنی تو برشش باید بکشیم ؟؟ [IMG]
  7. بهار00

    سلام ممنون از عکس :redface: من بازم سوال دارم میتونم بپرسم؟؟؟؟؟

    سلام ممنون از عکس :redface: من بازم سوال دارم میتونم بپرسم؟؟؟؟؟
  8. بهار00

    سوالات و مشکلات حقوقی خود را اینجا مطرح کنید

    ممنون از کمکتون:gol:
  9. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  10. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  11. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  12. بهار00

    خواهش میکنم [IMG]

    خواهش میکنم [IMG]
  13. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  14. بهار00

    سلام شما رشتتون معماریه؟؟

    سلام شما رشتتون معماریه؟؟
  15. بهار00

    :) ممنون ازکمکتون

    :) ممنون ازکمکتون
  16. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  17. بهار00

    نه خصوصی نیس من اولین بارمه شیب بندی پشت بام میکشم...میشه ببینین اینی که کشیدم درسته یا نه

    نه خصوصی نیس من اولین بارمه شیب بندی پشت بام میکشم...میشه ببینین اینی که کشیدم درسته یا نه
  18. بهار00

    سلام خوبین؟؟ :redface:میتونم یه سوال بپرسم؟؟البته در مورد درسه

    سلام خوبین؟؟ :redface:میتونم یه سوال بپرسم؟؟البته در مورد درسه
  19. بهار00

    سوالات و مشکلات حقوقی خود را اینجا مطرح کنید

    هنوز معلوم نیس. شاید انصراف بدم. شایدم برم... توی این نامه ای که برا انصراف گفتین چی باید نوشته شه؟؟
  20. بهار00

    از یه جایی به بعد آدم دوست نداره همه چی درست بشه !!!!! دوست داره همه چی تموم بشه ...:cry:

    از یه جایی به بعد آدم دوست نداره همه چی درست بشه !!!!! دوست داره همه چی تموم بشه ...:cry:
بالا