در ذهن زنــــــــــانه ي من....
مــــــــــرد يعني
کــــــــــوه بودن، پر از سخــــــــــاوت، پر از حيــــــــــاي مردانه
در کنار اين ابهت ،لــــــــــوس شدنهاي کودکــــــــــانه...:)
این سکوت را دوست دارم...
این سکوت مجازی از پشت صفحه مانیتور را...
این آواتار های مجازی را...
این نقاب های خیالی و رنگین را...
چرا که هر چقدر هم که نقاب باشند...
ولی آن چیزی هستند که صاحبش دلش میخواهد آنگونه باشد!!!!
یک نقاب بی ریا ! یک سکوت پر از حرف !!
:gol:ممنون :gol: