نتایح جستجو

  1. kachal63

    نمیدم [IMG] هر وقت تو واسه آواتار شیرینی دادی منم میدم [IMG]

    نمیدم [IMG] هر وقت تو واسه آواتار شیرینی دادی منم میدم [IMG]
  2. kachal63

    نه دعوا واسه چی؟ الان روزه ای نمیتونی شیرینی بخوری شبم که نمیای :دی

    نه دعوا واسه چی؟ الان روزه ای نمیتونی شیرینی بخوری شبم که نمیای :دی
  3. kachal63

    مرسی عسیسم واسه من؟ زحمت نکش خو، من عسک نمیخوام ( دروغ میگم میخوام :دی ) باوشه، نمیرم!!! آره...

    مرسی عسیسم واسه من؟ زحمت نکش خو، من عسک نمیخوام ( دروغ میگم میخوام :دی ) باوشه، نمیرم!!! آره همون، واسه من لیسیانتوس :دی
  4. kachal63

    خوبم میسی رزا واسم آوردش [IMG]

    خوبم میسی رزا واسم آوردش [IMG]
  5. kachal63

    میرم الان :دی خدافظ

    میرم الان :دی خدافظ
  6. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  7. kachal63

    ممنون عزیزم :gol:

    ممنون عزیزم :gol:
  8. kachal63

    نه خوف نیست دیگه چی دارید؟ :دی

    نه خوف نیست دیگه چی دارید؟ :دی
  9. kachal63

    آواتار [IMG] خوف باشه فقط

    آواتار [IMG] خوف باشه فقط
  10. kachal63

    شبت خوش خوب بخوابی

    شبت خوش خوب بخوابی
  11. kachal63

    نه بابا من بیشتر وقتا تو خونمونم

    نه بابا من بیشتر وقتا تو خونمونم
  12. kachal63

    هوم؟ من کی میرم اینجاها که گفتی؟ :دی اینا رو واسه خودت گرفته بودم، هی نمیشد آپلود کنم، بعدم...

    هوم؟ من کی میرم اینجاها که گفتی؟ :دی اینا رو واسه خودت گرفته بودم، هی نمیشد آپلود کنم، بعدم آپلود کردم نمیشد بذارم واست دیگه الان لینکشو گذاشتم. توت هم نرفتم بچینم دیگه، وگرنه عکسشو میذاشتما
  13. kachal63

    ااااااااا مگه زوینا داره آواتار میذاره واست؟!!! بردارم واسه خودم :دی من گفتم تو واسم پیدا کنی :دی

    ااااااااا مگه زوینا داره آواتار میذاره واست؟!!! بردارم واسه خودم :دی من گفتم تو واسم پیدا کنی :دی
  14. kachal63

    http://meimanatj.persiangig.com/20110731128.jpg http://meimanatj.persiangig.com/20110731125.jpg

    http://meimanatj.persiangig.com/20110731128.jpg http://meimanatj.persiangig.com/20110731125.jpg
  15. kachal63

    منم آواتار میخوام [img]

    منم آواتار میخوام [img]
بالا