نتایح جستجو

  1. kachal63

    ها؟ پیام؟ کدوم پیام؟! دزدیدنش؟

    ها؟ پیام؟ کدوم پیام؟! دزدیدنش؟
  2. kachal63

    هیچی نشده! هویجوری الکی حالم خوبه :دی

    هیچی نشده! هویجوری الکی حالم خوبه :دی
  3. kachal63

    مریمممممم [IMG] من چرا امشب الکی خوشحالم؟ [IMG]

    مریمممممم [IMG] من چرا امشب الکی خوشحالم؟ [IMG]
  4. kachal63

    سلام چطورِی؟

    سلام چطورِی؟
  5. kachal63

    :w15:

    :w15:
  6. kachal63

    چی بود؟! عکست تبلیغ شده

    چی بود؟! عکست تبلیغ شده
  7. kachal63

    سلام جاوید خوبی؟ داری میری؟

    سلام جاوید خوبی؟ داری میری؟
  8. kachal63

    دلم واسه شکلکم ([IMG]) تنگ شد، جای دیگه پیدا نکردم بذارمش خو دیگه خدافظ خوشحال شدم دیدمت

    دلم واسه شکلکم ([IMG]) تنگ شد، جای دیگه پیدا نکردم بذارمش خو دیگه خدافظ خوشحال شدم دیدمت
  9. kachal63

    خو مردم نیگا نکنن! من سوتمو میزنم [IMG] نخیر، حرف زدی باید پاش وایسی، قبول کردی ضعیف نیستی [IMG]

    خو مردم نیگا نکنن! من سوتمو میزنم [IMG] نخیر، حرف زدی باید پاش وایسی، قبول کردی ضعیف نیستی [IMG]
  10. kachal63

    تحقیری؟ نه [IMG] دیدی الان گفتی من ضعیفم!

    تحقیری؟ نه [IMG] دیدی الان گفتی من ضعیفم!
  11. kachal63

    کاش همه ضعیفا مثل تو بودن [IMG] ضعیف!!!

    کاش همه ضعیفا مثل تو بودن [IMG] ضعیف!!!
  12. kachal63

    من؟ اصلا به من میاد ضعیف کشی کنم؟ کو ضعیف؟ تو ضعیف میبینی که من کشته باشم ؟!!!

    من؟ اصلا به من میاد ضعیف کشی کنم؟ کو ضعیف؟ تو ضعیف میبینی که من کشته باشم ؟!!!
  13. kachal63

    من؟ اصلا به من میاد ضعیف کشی کنم؟ کو ضعیف؟ تو ضعیف میبینی که من کشته باشم ؟!!!

    من؟ اصلا به من میاد ضعیف کشی کنم؟ کو ضعیف؟ تو ضعیف میبینی که من کشته باشم ؟!!!
  14. kachal63

    چیکار کردیم مگه؟ راستی سلام

    چیکار کردیم مگه؟ راستی سلام
  15. kachal63

    خو آجیمه! باید حمایت کنم ازش دیگه :دی

    خو آجیمه! باید حمایت کنم ازش دیگه :دی
  16. kachal63

    خب ستایش ترجمه نجفی رو خونده، گفت باقلوا بوده :دی ترجمه کریمی رو تو میگی بد نبوده. همون نجفی...

    خب ستایش ترجمه نجفی رو خونده، گفت باقلوا بوده :دی ترجمه کریمی رو تو میگی بد نبوده. همون نجفی بهتره پس :دی اون آواتار زیاد عوض میکنه خو، بخواد شیرینی بده ورشکست میشه! شبت خوش خوب بخوابی
  17. kachal63

    نه اتفاقا اصلا خوابم ندیدم این چند وقت!! ترجمه احمد کریمیو دانلود کردم، ولی میخوام ترجمه نجفی رو...

    نه اتفاقا اصلا خوابم ندیدم این چند وقت!! ترجمه احمد کریمیو دانلود کردم، ولی میخوام ترجمه نجفی رو بخونم منتظرم برم یه جا بخرم اوهوم بلده آجیم. نه! عوض کن آواتارتو شیرینی بده :دی
  18. kachal63

    آخه الان نصف روز خوابم، نصفشم اینجام چجوری خبرساز باشم؟ کتابم هنو شروع نکردم! ستایش خودش بلده،...

    آخه الان نصف روز خوابم، نصفشم اینجام چجوری خبرساز باشم؟ کتابم هنو شروع نکردم! ستایش خودش بلده، شما یاد بگیر :دی نوش جان
  19. kachal63

    اومدم شیرینی بذارم واست، گفتم شاید فردا ببینی روزه باشی هر وقت بودی میدم :دی

    اومدم شیرینی بذارم واست، گفتم شاید فردا ببینی روزه باشی هر وقت بودی میدم :دی
  20. kachal63

    خو خبری نیست دیگه! چیکار کنم؟ آهان! خو باشه، بفرما [IMG] [IMG]

    خو خبری نیست دیگه! چیکار کنم؟ آهان! خو باشه، بفرما [IMG] [IMG]
بالا