You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خوبم ممنون
هیچ خبری نیست
شما چطور؟
هاااا؟ از کی تا حالا واسه آواتار شیرینی میگیرن؟ [IMG]
-
-
-
-
-
-
-
سیلام نسترن جون جونی
خوفی؟
اینا که دختر شرقی اورده واستو خوردی همشو؟
-
-
من چی میخواستم بگم؟! هان!!! بیا بریم تو پروف هانی شیطونی کنی من بخندم!
-
-
آره خو، راست میگی اینجا یه جوری شده!
-
-
خوبم میسی
دلم تنگ شده بود واست:gol: چرا اینقدر کم میای اینجا؟
مرسی
-
-
-
-
-
-