You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
بلام دعازیادکن
خداحافظت آبجی جونم.بابای
-
س
من دوست دارم باامیربیشترآشنابشم
مال خودتونه
ماله داداش بزرگست خودم دوجرخه دارم ازاون خوبا...
-
س
بهش بگو:
آنچنان رنجی که دنیابردل مامیکند
بادل هرکس کنداوترک دنیامیکند
-
س
اشکال نداله خونمیدونستم
آله من خولدم همش بلاخودت آجی جون
-
س
سلام صمیمانه وپرازمحبت من رونیززحمت بکش بهش برسون
-
س
عکس پروف که خودمم اون پفکم کاره آقاامیره
اون بازش کرد
من حامدبهدادم دوسش دارم مخصوصابازیش روصداشم بدنیست
-
س
ملسی دوست خوبم
عکس خیلی خوشگل بود وبامعنی;)
-
س
چلااینقدرپستن دلشون میاد.....:w04:
-
-
س
خبرخاصی نی منم سلامتی
[IMG]
-
س
من نی نی ام فالس یهتل میتونم بخونم خالجی ننویس خوعزیزم
باشه سعی میکنم شلوغ نکنم
-
-
-
س
اون که بله....اصلاخودمم ازهمه باحالتر:biggrin:
-
س
من دوست دالم بچه باشم چون دنیابزرگ هارودوست ندالم
-
-
س
آله خودمم باحالم نه؟:biggrin:
پفک دالم بذال پیداش کنم
-
-
س
شلام داداش محسن
خوبی خوشی بهتری
به سلامتی:biggrin:
من حالتون روازامیل جویابودم خوبی دیگه؟چه خبلا
چی میکنی ؟
-
س
میدونم دیگه
شنیدم
جالبه نه؟
منم نمیدونستم هیوایعنی امید
ممنون که گفتی