نتایح جستجو

  1. س

    بلام دعازیادکن خداحافظت آبجی جونم.بابای

    بلام دعازیادکن خداحافظت آبجی جونم.بابای
  2. س

    من دوست دارم باامیربیشترآشنابشم مال خودتونه ماله داداش بزرگست خودم دوجرخه دارم ازاون خوبا...

    من دوست دارم باامیربیشترآشنابشم مال خودتونه ماله داداش بزرگست خودم دوجرخه دارم ازاون خوبا...
  3. س

    بهش بگو: آنچنان رنجی که دنیابردل مامیکند بادل هرکس کنداوترک دنیامیکند

    بهش بگو: آنچنان رنجی که دنیابردل مامیکند بادل هرکس کنداوترک دنیامیکند
  4. س

    اشکال نداله خونمیدونستم آله من خولدم همش بلاخودت آجی جون

    اشکال نداله خونمیدونستم آله من خولدم همش بلاخودت آجی جون
  5. س

    سلام صمیمانه وپرازمحبت من رونیززحمت بکش بهش برسون

    سلام صمیمانه وپرازمحبت من رونیززحمت بکش بهش برسون
  6. س

    عکس پروف که خودمم اون پفکم کاره آقاامیره اون بازش کرد من حامدبهدادم دوسش دارم مخصوصابازیش...

    عکس پروف که خودمم اون پفکم کاره آقاامیره اون بازش کرد من حامدبهدادم دوسش دارم مخصوصابازیش روصداشم بدنیست
  7. س

    به احترام سجده رفتگر ... !! ( حتما بخوانید )

    ملسی دوست خوبم عکس خیلی خوشگل بود وبامعنی;)
  8. س

    برای این جنایات چی تیتری بزنیم ؟!

    چلااینقدرپستن دلشون میاد.....:w04:
  9. س

    آجی عسلم کو؟هومممممممم؟

    آجی عسلم کو؟هومممممممم؟
  10. س

    خبرخاصی نی منم سلامتی [IMG]

    خبرخاصی نی منم سلامتی [IMG]
  11. س

    من نی نی ام فالس یهتل میتونم بخونم خالجی ننویس خوعزیزم باشه سعی میکنم شلوغ نکنم

    من نی نی ام فالس یهتل میتونم بخونم خالجی ننویس خوعزیزم باشه سعی میکنم شلوغ نکنم
  12. س

    [IMG]

    [IMG]
  13. س

    [IMG]

    [IMG]
  14. س

    اون که بله....اصلاخودمم ازهمه باحالتر:biggrin:

    اون که بله....اصلاخودمم ازهمه باحالتر:biggrin:
  15. س

    من دوست دالم بچه باشم چون دنیابزرگ هارودوست ندالم

    من دوست دالم بچه باشم چون دنیابزرگ هارودوست ندالم
  16. س

    شلام چه باحاله

    شلام چه باحاله
  17. س

    آله خودمم باحالم نه؟:biggrin: پفک دالم بذال پیداش کنم

    آله خودمم باحالم نه؟:biggrin: پفک دالم بذال پیداش کنم
  18. س

    خوبم.

    خوبم.
  19. س

    شلام داداش محسن خوبی خوشی بهتری به سلامتی:biggrin: من حالتون روازامیل جویابودم خوبی دیگه؟چه خبلا...

    شلام داداش محسن خوبی خوشی بهتری به سلامتی:biggrin: من حالتون روازامیل جویابودم خوبی دیگه؟چه خبلا چی میکنی ؟
  20. س

    میدونم دیگه شنیدم جالبه نه؟ منم نمیدونستم هیوایعنی امید ممنون که گفتی

    میدونم دیگه شنیدم جالبه نه؟ منم نمیدونستم هیوایعنی امید ممنون که گفتی
بالا