نتایح جستجو

  1. س

    شلام باشه خوووو من دوست دالم توهم منواذیت نکنی هاچون من زودرنجم الان میرم پفک میگیرم باهم بخورریم

    شلام باشه خوووو من دوست دالم توهم منواذیت نکنی هاچون من زودرنجم الان میرم پفک میگیرم باهم بخورریم
  2. س

    اتفاقااعتمادبنفس کاذب روبراخانومامیگن چقدرم لوسی گفتم شوخی کردم زود رنج نباش راستی سلام چطوری تو؟

    اتفاقااعتمادبنفس کاذب روبراخانومامیگن چقدرم لوسی گفتم شوخی کردم زود رنج نباش راستی سلام چطوری تو؟
  3. س

    سعیدبه معنای خوشبخت،سعادتمند هستش

    سعیدبه معنای خوشبخت،سعادتمند هستش
  4. س

    شلام آجی تونیستی خوووووووووووووووو یعنی دیگه دوشتم ندالی....:w04:

    شلام آجی تونیستی خوووووووووووووووو یعنی دیگه دوشتم ندالی....:w04:
  5. س

    آخه خیلی باهوشم برخلاف خودت....:biggrin: ... ... ... ... ...شوخی کردم :biggrin::biggrin::biggrin:

    آخه خیلی باهوشم برخلاف خودت....:biggrin: ... ... ... ... ...شوخی کردم :biggrin::biggrin::biggrin:
  6. س

    آهاچه جالب ممنون واسه عکس

    آهاچه جالب ممنون واسه عکس
  7. س

    لاستی آجی یه سوال هیوایعنی چی؟

    لاستی آجی یه سوال هیوایعنی چی؟
  8. س

    ;) [IMG]

    ;) [IMG]
  9. س

    آجی باهام قهلی؟:cry: :w04:

    آجی باهام قهلی؟:cry: :w04:
  10. س

    [IMG]

    [IMG]
  11. س

    [IMG]

    [IMG]
  12. س

    خداروشکر سالم و سلامت باشی

    خداروشکر سالم و سلامت باشی
  13. س

    سلام امیل امیل این jiji nanaz هم نی نی هستش؟

    سلام امیل امیل این jiji nanaz هم نی نی هستش؟
  14. س

    خدا از روح خودش تو بدن انسان دمید

    ملسی دکی جون آجی خودمی...:smile:
  15. س

    همه چهار زن دارند

    چقدرخوشگل بودآبجی دکتل.... ملسی
  16. س

    شلام آله منم عین خودت دقیقا باهام بیابازی وقت کردی خوووووو؟ لاستی دخملی؟...:biggrin:

    شلام آله منم عین خودت دقیقا باهام بیابازی وقت کردی خوووووو؟ لاستی دخملی؟...:biggrin:
  17. س

    سلام دیشب پیامات روندیدم الان تازه دیدم ،عبن خودت اخموهستش عکس پروفت...:biggrin:

    سلام دیشب پیامات روندیدم الان تازه دیدم ،عبن خودت اخموهستش عکس پروفت...:biggrin:
  18. س

    مثل اینکه حرفی نیست مواظب خودتون باشین خدانگهدارشما بای

    مثل اینکه حرفی نیست مواظب خودتون باشین خدانگهدارشما بای
  19. س

    دراین دنیاکه حتی ابرنمی گریدبه حال ما همه ازمن گریزانند،توهم بگذرازاین تنها....

    دراین دنیاکه حتی ابرنمی گریدبه حال ما همه ازمن گریزانند،توهم بگذرازاین تنها....
  20. س

    پشیمون نشدم به شخصیت شمااحترام گذاشتم چون دیدم میخواین بحرفین

    پشیمون نشدم به شخصیت شمااحترام گذاشتم چون دیدم میخواین بحرفین
بالا