آخی!:redface:
گشنه مرده تشکرای منی!:surprised:
زودتر میگفتی خب!:w01:
جمله نغز از بابا پیرجو!
در مقابل کاری که برای مردم انجام می دهی انتظار تشکر نداشته باش، این خود نوعی گدایی ایست. "پیرجو"
خب باشه!:razz:
بقول دوستان دخترای این دوره زمونه فقط انگشت اشارشون کار میکنه!:w25:
باهاش فقط دکمه های دستگاه ها (تلویزیون/ظرفشویی/لباسشویی و..)را فشار میدن!:w15:
تنبل خانوم!:D