نتایح جستجو

  1. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ببین مهندس!درسته اینجا یه مکان مجازیه ولی همین دنیای مجازی نمونه کوچیکی از جامعه می تونه باشه! حالا شما پسری دوس داری اسم دختر روت باشه خب یکم غیر معقوله! مثل این میمونه که تو جامعه خودمون یه پسر با مانتو و روسری بیاد بیرون!
  2. tracer

    تولد مدیر ارشدمونه دیگه

    بیا شمع ها رو فوت کن !
  3. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :w06: چرا تشکرهای من خاموشه؟
  4. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    نمی دونم والا! مگه این که .......
  5. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    چیه خب؟:surprised: نع خدا رو شکر ! هنوز عقلم سرجاشه!
  6. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    معمولا در فروم ها و مکان های اجتماعی قریب به 98 درصد انسان ها از نام مستعار یا واقعی مربوط به جنسیت خود استفاده می کنن! مگه شما جزو اون 2 درصدی حالا؟
  7. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ایشاالله سلام حاج خانوم:w05:
  8. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    نه بابا چرا حرف درمیاری!:Ph34r: تو ترک بودم دیگه!:whistle:
  9. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ممنون!الحمد لله! :D
  10. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    آره دیگه بچمون عاشق شده!:w16:
  11. tracer

    تولد مدیر ارشدمونه دیگه

    تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت مبارک! تولد تولد تولدت...
  12. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    به به! آقا تورج! ممنون! شما خوبی مهندس! ایام به کامه؟
  13. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    چه کنیم دیگه!تو ترک بودیم اما نشد! دوباره آلوده شدیم! تو خوبی؟ راستی مهندس به عشقت رسیدی یا نه!!!
  14. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :w22: سلام داش حمید!
  15. tracer

    تولد مدیر ارشدمونه دیگه

    :eek:
  16. tracer

    تولد مدیر ارشدمونه دیگه

    اصن چرا تبریک نمیگی! برو چندتا را وردار بیار یه جشن کوچولو بگیریم
  17. tracer

    انگار پاساژ مریم هم آخر دنیا نبود...

    ا زرنگی! می خوای امتیازات زیاد شه! اسپم نکنید!اسپم بکنید! بقول داداش حمید! بخورید و بیاشامید و اسپم کنید ...اما به یکدیگر توهین نکنید ( *حمید )
  18. tracer

    تولد مدیر ارشدمونه دیگه

    برو برو بحث نکن الان مهمونا میرسن! از من که دیگه گذشته! نوبت شما جووناس!
  19. tracer

    تولد مدیر ارشدمونه دیگه

    برو شیرینی بیار!
  20. tracer

    انگار پاساژ مریم هم آخر دنیا نبود...

    شما؟:surprised:
بالا