نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    هر جور که اکتیوی قبولیت داریم.
  2. zeinab68

    بالاخره نوبت خداحافظی من هم شد

    آقا یه تاپیک بحث دو نفره می زدین خودتو نو راحت می کردین دیگه . تو پروفایلاتون دعوا کنین بهتر نیست؟
  3. zeinab68

    بالاخره نوبت خداحافظی من هم شد

    چه خدافظیه پر دعوایی . بس کنید بابا.
  4. zeinab68

    بالاخره نوبت خداحافظی من هم شد

    چرا اینقدر زود ؟ من که نمیشناسمت ولی از حدافظی دلم بد جوری میگیره.
  5. zeinab68

    ******* زن *******

    آره منظورش همون بود . : دی
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام . حیف امشب خیلی داغونم . وگرنه می موندم . شب بخیر.
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من رفتم بخوابم . شب همگی خوش .
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من تیمم تک نفرست . برو تو تیم امیر . من خودم تنها یه تیمم.
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اینجا تیم نداریم . گپ و گفتگویه بچه هایه مواد . ولی اگه می خوای تیم بازی کنی من یه نفره خودم تیم ملی ام .
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نیمیتزو حالش خوبه . الان میگم بیاد حاضری بزنه .
بالا