نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نیمیدونم . من که اصلا دفترچه نگرفتم . ولی دلم به همین معدل خوش بودااااااا واسه سال دیگه ....
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    حالا امشب همه بیاین صندلی داغ REZAB
  3. zeinab68

    آره متاسفانه هنوز سرما مهمونه . ولی حالم خیلی بهتره .

    آره متاسفانه هنوز سرما مهمونه . ولی حالم خیلی بهتره .
  4. zeinab68

    جیلام جیلام . چطوری

    جیلام جیلام . چطوری
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نه منم چراغ قیرمز میبینم . خوب این برفک خانومم مثه رضا آسته میره آسته میاد . با چراغه خاموش.
  6. zeinab68

    بالاخره نوبت خداحافظی من هم شد

    خدا نگهدارت باشه .
بالا