گلم من با دوستام شوخی زیاد می کنم امیدوارم ناراحت نشی ! این مطلب آخر هم شوخی بود جدی نگیر خواستم سر به سرت بگذارم ، با اجازه من برم ، موفق باشی در پناه حق خداحافظت
ای بابا حواسم نبود! الان دعواش می کنم ! می خواید به ادمین هم اعلام کنم اخراجش کنن؟ :surprised:
راستی اگه گفتگوم رو با همین دوستم نگاه کنید یه سوتی دیگه دادم :redface: :biggrin: