تــنــــــهایی زیـــــــــاد هــــم بَد نیست . . . تـــــــــنــهــــا مینویسم به وسعت دلتنگی هایـَم . . .تــَنــهــ ــا یــی مــــــــرا بال می دهــــــــــد . . .برای پریدن به اوج . . .برای رهایی از قفس . . .برای لمس آبی هــا . . .و سکوتی که. . .طنین انداز است . . .
و از همه آرامش بخش تر...