میخواهم رها شوم ....!!!!
رها شوم ....!!!! از تمام گفتنها ، نوشتنها ،ُ واژه ها واز همه شکوه های تلخ از همه شب زنده داریها ونخفتنهای شاید دیگر قدرت اینکه سکوتم را واحساسم را در قلب کوچکم پنهان کنم در من نمانده است بگذار نهان کنم رازهای نهفته در خویشتن را وقتی به گذشته مینگرم واز این درد...