ممنون واسه جوابها...
میدونم اینی که شما گفتید بهتره....ولی دیگه اون نرم افزار آمادش بود دیدم حوصله ی دانلود ندارم اونو برداشتم...
یه سوال دیگه هم دارم..من قصد درام لینوکس رو نصب کنم ubuntoورژن10سی دی سو خریدم...حالا برای این ماشین مجازی....توی مراحل نصبش یه رمز یا کد ورد ویندوز میخاد...روی این...