نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    ا اجی این چیه ؟؟؟

    ا اجی این چیه ؟؟؟
  2. mehrdad2012

    این گربه چه خودشو لوس کرده

    خیلی لوسه کی اینا تربیت کرده ؟ ماردش کجاست ؟
  3. mehrdad2012

    همین طوری پوست استخون شدم 60 تا بگیرم اسکلتم می مونه .

    همین طوری پوست استخون شدم 60 تا بگیرم اسکلتم می مونه .
  4. mehrdad2012

    این روزه واسه بچه کچولو هاست . من کوچولو نیستم . :D:crying2:

    این روزه واسه بچه کچولو هاست . من کوچولو نیستم . :D:crying2:
  5. mehrdad2012

    خواهش . :D

    خواهش . :D
  6. mehrdad2012

    سلام اجی چرا اذیت میکنی می دونی گرسنه هستم :cry:

    سلام اجی چرا اذیت میکنی می دونی گرسنه هستم :cry:
  7. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  8. mehrdad2012

    در پناه حق باشید . روز خوبی داشته باشید .

    در پناه حق باشید . روز خوبی داشته باشید .
  9. mehrdad2012

    خوب از سایت ها کپی کنید اون راحتر هستش .

    خوب از سایت ها کپی کنید اون راحتر هستش .
  10. mehrdad2012

    این گزینه واسه این هست که از سیستم انتخاب کنی .

    این گزینه واسه این هست که از سیستم انتخاب کنی .
  11. mehrdad2012

    قبول حق . از شما هم قبول . محتاجیم به دعا .

    قبول حق . از شما هم قبول . محتاجیم به دعا .
  12. mehrdad2012

    دانشجویی به استادش گفت : استاد اگه شما خدا را به من نشان دهید عبادتش می کنم وتا موقعی که خدا را...

    دانشجویی به استادش گفت : استاد اگه شما خدا را به من نشان دهید عبادتش می کنم وتا موقعی که خدا را نبینم عبادتش نمی کنم . استاد به انتهای کلاس رفت و به دانشجو گفت آیا منا میبینی ؟؟ دانشجو گفت : نه استاد وقتی پشتم به شماست مسلما نمی بینم . استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا...
  13. mehrdad2012

    مادر بزرگ میوه ها

    نخیر سلاح گرم قبول نیست .
  14. mehrdad2012

    سلامتی . شکر میگذرونیم . چه خبر از ترم گذشته خوب بود ؟؟؟

    سلامتی . شکر میگذرونیم . چه خبر از ترم گذشته خوب بود ؟؟؟
  15. mehrdad2012

    باید یه گزینه به نام from computer داشته باشه این گزینه واسه این که از روی سیستمم عکس را انتخاب...

    باید یه گزینه به نام from computer داشته باشه این گزینه واسه این که از روی سیستمم عکس را انتخاب کنی .
  16. mehrdad2012

    مادر بزرگ میوه ها

    :w43::neutral: بیا جلو ببینم .
  17. mehrdad2012

    مادر بزرگ میوه ها

    خداراشکر . مرسی منم خوبم . خیلی وقت بود با هم حرف نزده بودیم .
  18. mehrdad2012

    معمولا داخل پروف ها همه از سایت برای هم عکس میذارن و داخل تایپیک ها از ابزار استفاده می کنن...

    معمولا داخل پروف ها همه از سایت برای هم عکس میذارن و داخل تایپیک ها از ابزار استفاده می کنن. گاهی وقت ها این طوری میشه .
  19. mehrdad2012

    مادر بزرگ میوه ها

    به به سلام اجی بهار . خوبی؟؟؟؟
  20. mehrdad2012

    در این مورد از ابزار بالا باید استفاده کنی اون که شبیه پرده ویدیو پرژکتور هستش .

    در این مورد از ابزار بالا باید استفاده کنی اون که شبیه پرده ویدیو پرژکتور هستش .
بالا