عاشقای عزیز بابا طاهر بخونین...من که هر بار میخونم عاشق تر میشم...دعا کنین کارم به تیمارستان نکشه...!!!
عزيزا كــاسه چشمُــم سرايت
ميان هر دو چشمُم جاي پايت
ازو ترسُم كه غـافل پا نهي باز
نشــينه خـــار مـــژگونُم بپايت
..................................................
نمـيدونُم دلـم...