سلام دوست عزيز
خوشوقتم از آشناييتون...
براي معرفي هر شخص كافيه به قسمت بالاي همين كادر توجه كنيد...نوشته شده....معرفي من....روش كه كليك كنيد معرفي هرشخص رو ميتونيد كاملا مطالعه كنيد. [IMG]
فدات بشم عسلممممممم...تو ندويي هم من قبول دارم خانوم طلا...همين نگاهت منو كشته [IMG]
نيدونم والا...از خودشم پرسيدم جوابمو نداد....اصلا به روي مبارك نياورد كه نياورد.... [IMG]
بعيدم نيست....نيگاش حالا اومده اينجا ازخودش دفاع ميكنه....بگو آخه يه لنگه كفش سايز سي و هفت به چه كارت مياد...